Gå til innhold

Nå kaster jeg vekta

Gjest opp_opp_opp

Anbefalte innlegg

Gjest opp_opp_opp

Ja det gjør jeg.

Jeg fokuserer på vekta morgen og kveld, og veier meg mange ganger hver dag.

Verden raser sammen hvis jeg har gått opp 200 gr.

Livet består i å slanke seg, sulte seg, ta situps, trimsykkel.. drikke vann, vann og atter vann. Føler meg som et svømmebasseng, i storm når jeg skvalper nedover gaten.

Men det har ikke nyttet, jeg har gått opp...opp...opp...

Så nå er jeg tilbake til der jeg var for to år siden.. 10 kg for mye.

Gikk ned ti kilo for to år siden og holdt meg der i ett år, så snek det seg på noen gram, så noen til.

Ble så deppa at jeg fråtsa en dag eller to ( er det virkelig mulig å legge på seg en kilo pr dag?)

Så sulta jeg meg igjen, men beholdt en halvkilo i vektøkning allikevel.

Så nå da.... frem med de gamle store klærne som skjuler mine synder, min kvapsete mage og cellulitter som lyser mot meg hver eneste gang jeg ser meg i speilet.

Prøverommet i klesforretningen har blitt et angstfylt diskotek for appelsinhuden.

Hver kilo blir til to der, hver celulitt blir til en grusvei i tæleløsning.

Så nå kaster jeg vekta henter mine telt og gjemmer meg bort.

Hvem vil vel ha en gammel feit kjerring som velter ut av senga hver morgen.

Jeg hater det jeg ser, jeg hater den jeg har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det er noe feil med hvordan du tenker

Det jeg ikke forstår er at du går så til de grader i kjelleren fordi vekten har økt noen gram?

Det er da helt normalt at vekten svinger opp og ned noen gram fra dag til dag, alt etter når du gikk på do sist eller hvor mye veske du har i kroppen.

Hvorfor ser du på noen gram som et nederlag og starter fråtse? Du synes at det er like greit å gå opp mange kilo når du først har gått opp noen få gram?

Dette forstår jeg ikke. Det ville vært mer naturlig å gå seg en tur eller å la neste måltid være en salat, så har man fort gjort noe med disse grammene.

Det høres ut som du trenger hjelp til å endre tankemønsteret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror nok at du har en spiseforstyrrelse.Gå inn på iks.no,der finner du mye info om spiseforstyrrelser.Jeg ringte de for å ha noen å snakke med på 22 42 22 22,det hjalp

:-)

Du fortjener å ha det bra!!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...