Gjest MarenDina Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei. Er ei kvinne på snart 53 år som strever med vekta. Eg er lita(157cm) og er ca74kg.Føler at eg passer meg heile tida med kva eg et, og prøver å ete sunt. Har siste 1,5året trena både styrke(pers.trener som også har sett på kva eg et) og kondisjon(tredemølle og mest spinning)2-4g.pr.v.Vekta beveger seg ikkje.Har prøvd reductil og ein som skil ut feittet i tarmen(kjem ikkje på namnet)uten noko virkn.Har for ei stund sidan fått resept på acomplia,men er litt skeptisk p.g.a. biverknader og at eg er i ferd med å gi opp.Har du noko godt råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du spiser sikker sunt og trener bra. Men er du sikker på at du ikke putter i deg litt for mye mat? Prøv å skriv ned absolutt alt du spiser og drikker noen dager (angi også nøyaktige mengder) og få noen til å kaloriberegne det. En venninne av meg gjorde det nylig, og oppdaget at tiltross for et svært sunt og godt kosthold fikk hun i seg minst 2000 kcal i døgnet, og da er det vanskelig å få til vektreduksjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du spiser sikker sunt og trener bra. Men er du sikker på at du ikke putter i deg litt for mye mat? Prøv å skriv ned absolutt alt du spiser og drikker noen dager (angi også nøyaktige mengder) og få noen til å kaloriberegne det. En venninne av meg gjorde det nylig, og oppdaget at tiltross for et svært sunt og godt kosthold fikk hun i seg minst 2000 kcal i døgnet, og da er det vanskelig å få til vektreduksjon. *Nikker* Det gjorde jeg også. Spiste for mye sukker i syltetøy f.eks. og for mye brød og var for slepphendt med kjeks på kveldstid. Men nå går alt så meget bedre! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.