Gjest Rachel Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Har nå sneket kaloriintaket mitt, og spiser rundt 1500 kcal hver dag. Har hatt et treningsopphold på 2 uker, men begynner med kondisjon fra i morgen av, og så styrke to eller tre ganger i uken. Har ikke trent så mye spinning tidligere, har trent kondisjon i 24 min på stepmaskin etter hver styrkeøkt, men skal nå prøve å sykle litt mer- også før frokost ( i hvert fall 20 min *2 i uken). Vil jeg ha noen mulighet for å gå ned noeh kilo før sommeren, i hvert fall bli fastere i fisken? har et godt treningsgrunnlag fra før av, men kunne tenke meg at muskler i armer ble litt synligere, og fikk en lit flatere mage. Er en 17 år gammel jente, 172 høy og veier 67 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Hei, du vil helt klart ha muligheten til å gå ned noen kilo før sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.