Gjest Marinann Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Hei! Jeg prøver og få av noen kilo fordi det blir for tungt for den lille kroppen min på 157 med 70 kg. Derfor sykler jeg daglig på ergometersykkel og tar situps, noe som vil si ca. 1 time trening hver dag. Ellers så spiser jeg fornuftig, og er bevisst om det er mye fett i maten. Jeg spiser 1 brødskive til frokost, 2 brødskiver til skolemat, en frukt mellom skolematen og middagen, middag, og noe lett til kveldsmat. Jeg tar dessuten en kapsel tonalin til hvert måltid. Kommer jeg til å bli kvitt noen kg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulovlig Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Jeg mener at du vil få resultater... men det kommer jo ann på alder, forbrenning og intensiteten på treningen. Situps er vel ikke øvelsen som er best. Jeg vil ikke si at du ikke får resultater. For jeg har jo vært oppe i 900 om dagen og jeg ville ikke gjort det viss jeg ikke hadde sett resultater. Men det kan jo ha kommet av at alt jeg spiste i løpet av dagen var to brødskiver og middag. Så syklet jeg ganske mye i tillegg. Men spis sunt og tren fornuftig så kommer resultatene. Men vær tolmodig. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Hei, du vil gå ned kilo for kilo dersom du er bevisst på det. passer maten i forhold til forbuket. Bruker du et slankeprogram, er du sikker på å jobbe i riktig retning, og ha kontroll med reduksjonen. Så fortsett som du gjør :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marinann Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Hei, du vil gå ned kilo for kilo dersom du er bevisst på det. passer maten i forhold til forbuket. Bruker du et slankeprogram, er du sikker på å jobbe i riktig retning, og ha kontroll med reduksjonen. Så fortsett som du gjør :-) Hva mener du med et slankeprogram? Ellers så er jeg veldig glad for at du svarte meg, jeg er virkelig innstilt på å klare dette, og det er så tøft når jeg merker at vektnåla ikke går nedover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caitlin Skrevet 31. mai 2001 Del Skrevet 31. mai 2001 Jeg mener at du vil få resultater... men det kommer jo ann på alder, forbrenning og intensiteten på treningen. Situps er vel ikke øvelsen som er best. Jeg vil ikke si at du ikke får resultater. For jeg har jo vært oppe i 900 om dagen og jeg ville ikke gjort det viss jeg ikke hadde sett resultater. Men det kan jo ha kommet av at alt jeg spiste i løpet av dagen var to brødskiver og middag. Så syklet jeg ganske mye i tillegg. Men spis sunt og tren fornuftig så kommer resultatene. Men vær tolmodig. mvh Hvis du trener kommer du til å bli tyngre selv om du tar av fett. Muskler veier nemlig mer enn fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.