Gjest Eddi80 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei, Dette er noe jeg har lurt på lenge, og jeg har spurt og undersøkt flere kilder for å finne svar på dette problemet: jeg er en person som er ca.midt i livet ;-) og har trent allsidig siden tenårene. I de siste årene har jeg måttet avrbryte treningen i lange perioder, da jeg får noe jeg vil kalle "influensa smerter" i alle de store muskelgruppene dersom jeg tar meg skikkelig ut i en treningsøkt. Føler ikke at jeg overanstrenger meg under treningen heller. Disse smertene kan vare i opptil en uke og jeg kan begynne å trene igjen. Er det noen som har opplevd noe lignende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du har helt rett i dine antagelser, Slik at skal det ikke være etter trening. Bestill en time hos legen for en grundig undersøkelse med blodprøver etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.