flowy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Legger ut min oppskrift på muffins. Helt supre å ha i fryseren og ta med seg på jobb. De tiner veldig fort. De er også veldig gode til en kopp kaffe eller te. Passer bra som mellommåltid og barn elsker dem. 1 banan, 60 g branflakes med 27% kostfiber, 1 ts vaniljesukker, 0,5 ts natron, 1 ts kanel, 1 ts bakepulver, 1 egg, 80 gram sammalt hvete, 40 gram rugmel siktet (kan byttes ut med sammalt hvete), 80 gram hvetemel, 12 gram kruskakli, 60 gram sukker, 60 gram svisker (Kan byttes ut med andre typer tørket frukt), 1 gulrot, 0,5 dl skummet melk, 2 dl biola Mos bananene og bland dem med melk og branflakes og la dette stå i fem minutter til branflaksen er myk. Hakk sviskene og tilsett dem i bananblandingen. Bland alle typer mel, kruskakli, natron, kanel, vaniljesukker og bakepulver. Tilsett dette i banan og fruktblandingen sammen med sukker og egg. Rør sammen og tilsett en revet gulrot til slutt. Fyll muffinsene i 12 store amerikanske muffinsformer. Cirka 70 gram røre i hver. Stekes på 200 grader i 20-25 min. Sjekk med en kakenål etter 20 min. Du kan også bruke vanlige muffinsformer, men da blir det litt flere og steketiden må forkortes. Cirka 110 kalorier per muffins og 4 gram fiber 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det høres godt ut! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Takk, den er behørlig kopiert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.