Gjest Løpejente16 Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Hei! Jeg er en jente på 16 år som gjerne vil forbedre kondisjonen/utholdenheten min litt. Pr. idag spiller jeg fotball 1-2 ganger i uken og løper ca. 5 dager i uken. Da løper jeg en runde på asfalt (litt over 4 km. lang (??)) på ca. 20 minutter (moderat tempo). Jeg lurer på om noen har noen gode tips til meg om hvordan jeg kan forbedre kondisjon/utholdenhet ytterligere? (Har som håp å kanskje bli 800 m/1500 m løper... er det urealistisk?) Takk for hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Ledbetter Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Om du vil bli 800- og 1500-meterløper, så spesifiser treninga mot dette. Varier løpstreninga, og legg bl.a. inn intervaller. Ha de aktuelle distansene som overordna mål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Hei, for å bli endra bedre, anbefaler jeg at du bygger ut treningen din sitt volum, altså mengde. Det gir grunnlag for senere hardere og raskere trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.