Gjest anonym på det Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det sunneste er vel så rene råvarer som mulig, men det er ingen fare med å spise vanlig mat som kjøttkaker, fiskekaker og slikt. Sørger du for å fylle fatet med 1/4 kjøttkaker (la oss si maks. 2 stk), 1/4 potet/pasta/ris og 1/2 grønnsaker og dropper sausen så er det så bra så! ) :-) Jeg må prøve å ha et mer avslappet forhold til mat, for jeg vet hva sunt kosthold er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Gratulerer ) Så gøy! Det er egentlig rart hvor fort man merker det på klærne, 2-3 kg også henger buksa løsere. Veldig moro, selv om det kan bli dyrt etterhvert ) Helt ny garderobe. Jeg får ikke veid meg før i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Gratulerer ) Så gøy! Det er egentlig rart hvor fort man merker det på klærne, 2-3 kg også henger buksa løsere. Veldig moro, selv om det kan bli dyrt etterhvert ) Helt ny garderobe. Jeg får ikke veid meg før i morgen. Målet er nå å komme inn i bunaden (uten å sy den ut igjen!) til jul! Antagelig må jeg da ned på rundt 54 kilo, men det håper jeg å klare. ) Bunaden ble nemlig sydd inn da jeg var på mitt slankeste og sydamen tok i tillegg godt i så den har hengt i skapet siden jula 2004... Jeg var da unaturlig slank etter samlivsbrudd, bare så det er sagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.