Gjest HåkonM Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Heisann. Jeg driver nå med fotball og vektløfting. Jeg driver med vektløfting for å bli litt større, siden jeg er ganske tynn nå. Men egentlig så liker jeg ikke å løfte vekter, så det jeg lurer på er; Hvis jeg jogger en gang om dagen, eller de dagene jeg ikke har fotballtrening, tror dere jeg kommer til å legge på meg (siden jeg spiser mer om jeg trener), og vil jeg bli kraftigere i kroppen i tillegg? Håper på svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasus Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Jepp, du kommer til å bule ut som muskelberget Vebjørn Rodal! mao løping blir du ikke svær av. At sprinterne ser ut som byggere skyldes ganske enkelt at de løfter nesten mer enn de løper. Fordi sprint krever eksposivitet, og det ligger i musklene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuba på Cuba Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Jepp, du kommer til å bule ut som muskelberget Vebjørn Rodal! mao løping blir du ikke svær av. At sprinterne ser ut som byggere skyldes ganske enkelt at de løfter nesten mer enn de løper. Fordi sprint krever eksposivitet, og det ligger i musklene. Naah.. fantasi. Du satte det sikkert på spissen for å poengtere poenget som du ville poengtere, men jeg synes det er viktig å poengtere at sprinterne løper en god del mer enn de løfter. Poenget er at de trener mye intervaller. Men poenget ditt er riktig. Jeg ville bare poengtere unyansene i poenget ditt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasus Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Naah.. fantasi. Du satte det sikkert på spissen for å poengtere poenget som du ville poengtere, men jeg synes det er viktig å poengtere at sprinterne løper en god del mer enn de løfter. Poenget er at de trener mye intervaller. Men poenget ditt er riktig. Jeg ville bare poengtere unyansene i poenget ditt. At sprinterne trener intervaller tar jeg som en selvfølge at alle vet. Hvis du noen gang blir fortalt at Maurice Greene prikker inn storformen med Oslo Maraton, bør du granske dine kilder! Hilsen den unyanserte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuba på Cuba Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 At sprinterne trener intervaller tar jeg som en selvfølge at alle vet. Hvis du noen gang blir fortalt at Maurice Greene prikker inn storformen med Oslo Maraton, bør du granske dine kilder! Hilsen den unyanserte. Naah.. fantasi. Du er ikke unyansert. "Å sette ting på spissen fører til den virkelige sannhet." Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drago Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Du blir nok ikke direkte større av å jogge, selv ikke når du spsier mer fordi du har jogget. Du blir automatisk mer sulten etter at du har trent, som f.eks. jogging. Og denne ekstra mengden mat du får i deg da hjelper deg ikke til å gjøre deg større. Skal du bli større, altså mer muskler, må du nok ty til å flytte litt jern og spise _mye_! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Hei, nei, du vil ikke bli større av å trene jogging. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.