Gjest [email protected] Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei! Jeg er en jente på 26år som elsker å danse, og prøver meg på det meste av dansestiler. Jeg har ett stort problem, og det er min venstre storetå, som ble operert for et år siden, p.g.a. exostose. Det ble oppdaget stor slitasje i leddene, og dette har egentlig bare blitt mye verre.Jeg sliter med store smerter, og det knirker og skraper når jeg står på tå..Det eneste som plager meg er smerten..! Bevegeligheten er fin nok for meg, det er kun smerten som er utrolig slitsom..Noen ganger kan jeg ikke en gang være borti den. Fastlegen sier at eneste løsning er avstivning, men dette er vel litt drastisk..? Som jeg forsto på legen min, så gjøres dette ved å sette en stålpinne gjennom leddene, men da kan jeg ikke se for meg annet enn at jeg blir fullstendig hemmet, og ihvertfall kan glemme dans for all fremtid..! Det må da finnes andre, mindre drastiske løsninger..? For min del kunne det gjerne vært mulig å bare fikse nervene, men det er jo ikke jeg som er spesialisten..hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Sorry, men dette er det umulig å gi deg deg råd om utover at du igjen må snakke med ortopeden som opererte deg. Det¨å være "gledesdreper" å si at du skal begynne med andre mindre belastende aktiviteter, vil jeg avholde meg fra ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.