Gå til innhold

Vektnedgangen

Gjest dardy

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke skrevet i dette forumet før, men nå føler jeg at jeg må få lov å skryte litt av meg selv.

Jeg har vært MEGET overvektig, men etter å ha lest her, bestemte jeg meg for å prøve å gå ned. Jeg har aldri hverken prøvd, eller gått ned før.

Og det er fanken ikke lett å snu opp ned på tankemåten min.

Det krever en fullstendig livvstilsendring, og jeg fikk også mye hjelp av Cambridgekuren som jeg leste om her i et eldre innlegg.

Ved siden av pulveret spiste jeg sunn, og mager mat, i halvparten av posjonene jeg brukte før. Jeg har begynt å tenke litt før jeg putter noe i munnen.

Blander meg heller en shake, hvis jeg blir sugen på noe godt. Det smaker jo aldeles utmerket. Faktisk godt, og ikke ekkel pulversmak slik mange av de andre merkene på markedet gjør.

Hittill har jeg gått ned 24.8 KG!!!!

Jeg har nå 14 kg igjen før målet er nådd. Da er jeg normal i vekt og bmi.

Jeg gleder meg til å nå målet.

Og jeg får også kommentarer fra kollegaer og venner om hvor bra jeg ser ut nå.

Jeg har for første gang gått inn i en vanlig klesforretning og kjøpt meg klær. Hvilken fatastisk følelse det gir.

Til og med i sommerferien, uten Cambridge, men med vanlig mat, fortsatte vekttapet. Jeg tok til og med et par biter sjokolade, uten å gå opp.

Og det som er aller best å slippe er blikkene jeg følte da jeg gikk rundt og bar på all overvekten. De såret meg, men jeg visste alikevel at jeg er den eneste som kan gjøre noe med min situasjon.

Og det har jeg klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Så flink du har vært!!!! Jeg er kjempeimponert! :o)))

Lykke til med de resterende 14 kiloene også - det klarer du helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...