Gå til innhold

Skritteller

Orio

Anbefalte innlegg

Har nå fått kjøpt meg en, en billig variant ved kassa på jernia. Vet ikke helt hvor pålitelig den er, men skal prøve det en stund. Kanskje jeg kjøper en annen senere.

Det jeg lurer på, er hvor fester dere den? På jeans har jeg den på/i bukselomma, klipsen over kanten på lomma. Men hva når jeg har bukser uten lommer? Har prøvd å feste den i linningen, litt framme, men det har ikke fungert, skal jeg tro på den har jeg ikke vært utenfor døra de dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste må ligge i lomme, de kan ikke henge og daske mot låret, så du må ha treningsbukser med lommer om du skal bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste må ligge i lomme, de kan ikke henge og daske mot låret, så du må ha treningsbukser med lommer om du skal bruke den.

Den har en slags "plasthmpe" som jeg har festet over kanten på bukselomma, så den henger ikke å dasker mot låret akkurat.

Planen var å bruke den hver dag, sammen med de klærne jeg vanligvis bruker (og altså noen uten lommer). Bruker du den bare når du trener? Eller går du i treningsbukse bestandig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har en slags "plasthmpe" som jeg har festet over kanten på bukselomma, så den henger ikke å dasker mot låret akkurat.

Planen var å bruke den hver dag, sammen med de klærne jeg vanligvis bruker (og altså noen uten lommer). Bruker du den bare når du trener? Eller går du i treningsbukse bestandig?

Jeg bruker den av og til, men ikke hvar dag. Noen ganger fester jeg den i beltehempa på dongeribuksa og legger den i lomma om morran, andre ganger tar jeg den på bare når jeg skal løpe en tur og har treningsbukse med lommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk gjennom alternative steder å feste den hvor den både sitter fast og blir liggende inntil kroppen uten å dingle. En venninne av meg fester sin til bh'en og legger skrittelleren i overkant av cup'en (men hun har store bryst), en annen fortalte at hun festet sin til linningen på trusa (og hun brukte ganske store og ettersittende truser). Et alternativ jeg forestiller meg må kunne funke er å legge den i overkant av en sokk dersom du bruker litt kraftige sokker (dvs. fest den til kanten på sokken og legg den oppi inntil leggen din) .

Noen skrittellere kan også legges i veske dersom du bruker det, eller i ryggsekk.

Synes du ikke jeg er ganske kreativ i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk gjennom alternative steder å feste den hvor den både sitter fast og blir liggende inntil kroppen uten å dingle. En venninne av meg fester sin til bh'en og legger skrittelleren i overkant av cup'en (men hun har store bryst), en annen fortalte at hun festet sin til linningen på trusa (og hun brukte ganske store og ettersittende truser). Et alternativ jeg forestiller meg må kunne funke er å legge den i overkant av en sokk dersom du bruker litt kraftige sokker (dvs. fest den til kanten på sokken og legg den oppi inntil leggen din) .

Noen skrittellere kan også legges i veske dersom du bruker det, eller i ryggsekk.

*Imponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tar du det fra? Hadde veldig sans for å feste den i bhen, men fungerer det virkelig? Om ikke annet ville jeg hatt en unnskyldning for å ha gått få skritt. Sokker bruker jeg ikke om "sommeren", _.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bzzzzzz

Denne fikk jeg på SMS:

"Har kjøpt meg sånn skritteller. Men det er en ting jeg lurer på... Hvor i skrittet skal den plasseres?..."

;-)

Jeg fester skrittelleren min i bukselinningen v/hofta eller på en stram sokk. Tar en "test" før jeg legger ut på tur, sånn at jeg ser at den teller alle skrittene (vil ikke bli skuffet når jeg kommer hjem ;-) Fungerer fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk jeg på SMS:

"Har kjøpt meg sånn skritteller. Men det er en ting jeg lurer på... Hvor i skrittet skal den plasseres?..."

;-)

Jeg fester skrittelleren min i bukselinningen v/hofta eller på en stram sokk. Tar en "test" før jeg legger ut på tur, sånn at jeg ser at den teller alle skrittene (vil ikke bli skuffet når jeg kommer hjem ;-) Fungerer fint for meg.

he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tar du det fra? Hadde veldig sans for å feste den i bhen, men fungerer det virkelig? Om ikke annet ville jeg hatt en unnskyldning for å ha gått få skritt. Sokker bruker jeg ikke om "sommeren", _.)

Hvis du har en skritteller som registrerer støt og ikke pendelbevegelser, så funker bh-løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...