Gå til innhold

Hvordan få bort blåmerker raskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er forsåvidt litt pinlig å skrive om men pytt pytt.

Saken er den at ting gikk litt hardt for seg med sengeaktivitetene i helgen og jeg har fått noen helt vannvittige blåmerker rundt begge brystene. Det ser ut som jeg har blitt skikkelig mørbanket!! Blåmerkene er helt svarte og røde. Problemet er at jeg skal i selskap på tirsdag, og har kjøpt ny kjole for denne anledningen. Jeg prøvde kjolen istad, og siden den er såpass utringet så synes disse blåmerkene veldig godt. Finnes det noe god krem som gjør at blåmerker blir raskere borte? Andre råd? I værste fall må jeg ta en annen kjole, men det er litt kjedelig når jeg har brukt en del penger på akkurat denne kjolen.

Fortsetter under...

mil1365380270
Skrevet

Hirudoid krem i tube (med forbehold om feil stavemåte) fra apoteket. Lukter rart, men skal visstnok få blåmerker til å gå fortere bort.

Skrevet

Nå lurer jeg fælt på hva du har drevet med... :-)

Skrevet

Hirudoid krem i tube (med forbehold om feil stavemåte) fra apoteket. Lukter rart, men skal visstnok få blåmerker til å gå fortere bort.

Takk for tips, da skal jeg gå til innkjøp av det imrg :-)

Skrevet

Nå lurer jeg fælt på hva du har drevet med... :-)

Hehe huff jeg var såpass beruset den natten at jeg er faktisk ikke helt sikker på hvordan det har skjedd selv ;-)

Skrevet

Takk for tips, da skal jeg gå til innkjøp av det imrg :-)

Fint om du gir tilbakemelding om det fungerte.

Annonse

Skrevet

Hehe huff jeg var såpass beruset den natten at jeg er faktisk ikke helt sikker på hvordan det har skjedd selv ;-)

Jeg hadde uansett ikke regnet med du fortalte det om du husket det. :-)

Skrevet

Fint om du gir tilbakemelding om det fungerte.

Hei! Produktet funket litt.. men ettersom jeg kjøpte den på en mandag, og selskapet var på en tirsdag hadde ikke blåmerkene blitt noe særlig mindre synlige, så jeg valgte å gå med en annen kjole. Men jeg fortsatte å smøre produktet på blåmerkene, og på onsdagen så jeg klart forbedring. Det er dog litt vanskelig å si om dette skyldes kremen eller ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...