Gjest Føtter til besvær.... Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kan du hjelpe meg...? jeg får veldig, veldig vondt i føttene hver gang jeg er eller har vært på jobb...I jobben min sår jeg og går hele tiden, det blir ikke noe sitting i løpet av arbeidsdagen.Smertene er dunkende og verst under føttene... Bruker "DYRE" og odentlige aerobick sko med demping...Noen tips....?Hilsen jente 28år.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det høres ut til til at du prøver avlaste føttene dine med gode sko, men like vel blir belastningen for stor. Hvis det ikke er åpenbare "feil" med føttene dine som krever nærmere undersøkelser, foreslår jeg at du evt. får laget spesialsåler som du bruker på jobben eller evt. prøver de såkalte Masai-skoene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.