Lillemus Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 I kveld måtte jeg sparke meg sjøl litt bak for å komme meg ut, men da jeg først var i marka så tro jeg skikkelig til! Sist jeg løp akkurat denne runden var vel i midten på juni tenker jeg og da brukte jeg 55 min. I dag presset jeg meg selv litt, jogget mye lengre strekk, ja, faktisk så langt som jeg ikke har jogget i ett tidligere tror jeg og da jeg kom tilbake til bilen igjen hadde jeg brukt 48 min! 7 min raskere! Og det er ikke fordi jeg har løpt fort, for det har jeg ikke, men jeg har løpt mye mer enn jeg gjorde for et par mnd siden! Herlig! Nå står middagen i ovnen og jeg skal ta en meget velfortjent dusj... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Flott at du har fremgang. Men tida tilsier at du har økt distansen betraktelig? Hvor mange kilometer er dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Flott at du har fremgang. Men tida tilsier at du har økt distansen betraktelig? Hvor mange kilometer er dette? Aner ikke hvor mange km det var, men forleden dag jogget jeg i alle fall 9 min uten å falle død om... ) Hvor langt og lenge jeg jogget i ett strekk i går vet jeg ikke, men det var en grundig pers i alle fall! Har nå sett meg ut en helt annen, litt lang runde jeg skal ta på onsdag. *Gleder seg* Holder jeg på å bli en treningsfantast når jeg ligger om kvelden og ser for meg ulike løyper i marka før jeg sovner? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Aner ikke hvor mange km det var, men forleden dag jogget jeg i alle fall 9 min uten å falle død om... ) Hvor langt og lenge jeg jogget i ett strekk i går vet jeg ikke, men det var en grundig pers i alle fall! Har nå sett meg ut en helt annen, litt lang runde jeg skal ta på onsdag. *Gleder seg* Holder jeg på å bli en treningsfantast når jeg ligger om kvelden og ser for meg ulike løyper i marka før jeg sovner? ;o) Du er nok på god vei! Jeg mente ikke hvor mange km du jogger uten å gå, jeg mente total lengde på runden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Du er nok på god vei! Jeg mente ikke hvor mange km du jogger uten å gå, jeg mente total lengde på runden. Nja, den er vel rundt 4,5 km tror jeg. Nei, den må være lengre enn det for jeg bruker jo mye mindre tid på 4,5 km ute hos kjæresten, der har jeg målt opp med km-telleren på sykkelen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Du er nok på god vei! Jeg mente ikke hvor mange km du jogger uten å gå, jeg mente total lengde på runden. Det står et kart med avstander der jeg tenkte å starte kommende onsdag, skal sjekke da om jeg husker det. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nja, den er vel rundt 4,5 km tror jeg. Nei, den må være lengre enn det for jeg bruker jo mye mindre tid på 4,5 km ute hos kjæresten, der har jeg målt opp med km-telleren på sykkelen. Ja, ikke sant? Du vil jo fint klare å spasere 4 km på 40 minutter, derfor stusset jeg litt på dette. Jeg synes du bør lære deg en teknikk for å roe helt ned farten når du jogger, uten å gå over til gange. Med tanke på vektreduksjon er det ikke så stor forskjell om du jogge sakte eller går fort, men du bør trene opp evnen til å presse deg hvis du skal oppnå skikelig god form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 DET er virkelig en stor forbedring. Godt at man noterer slike ting. Skikkelig motiverende. Noterer alltid mine sykleturer. Da kan jeg se lenge, hastighet og snittfart. Fint å se tilbake på:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 DET er virkelig en stor forbedring. Godt at man noterer slike ting. Skikkelig motiverende. Noterer alltid mine sykleturer. Da kan jeg se lenge, hastighet og snittfart. Fint å se tilbake på:-) Det er kjempegøy å merke at formen har blitt utrolig mye bedre i løpet av sommeren ja! ) Kjempeartig! Og kiloene triller av... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du er kjempeflink :-) Har fulgt litt med prosjektet ditt, siden jeg har holdt på å lære meg å jogge selv i løpet sommeren. Har nok ikke vært like flink som deg, men er oppe i 11 turer siden midten av juni. Har en fast løype på 4 km som jeg trener i. For aller første gang klarte jeg å jogge hele løypen på søndag og nådde da mitt første store mål. Bruker nå +/- 28 minutter på den samme løypen so jeg brukte 37 minutter på de første gangene. Har gått fra å være helt knust etter 1 km til å klare 4 km med rolig jogg. Har ikke jogget på 15 år, så for meg har det vært en prestasjon å bare komme i gang. Har allerede sett med ut to forlengelser på løypen. En på ca 1 km og en på 2 km. Er litt lite alternativer i området, siden jeg ikke tør å jogge på asfalt p.g.a. kronisk beinhinnebetennelse. Håper du har forsatt god fremgang fremover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Du er kjempeflink :-) Har fulgt litt med prosjektet ditt, siden jeg har holdt på å lære meg å jogge selv i løpet sommeren. Har nok ikke vært like flink som deg, men er oppe i 11 turer siden midten av juni. Har en fast løype på 4 km som jeg trener i. For aller første gang klarte jeg å jogge hele løypen på søndag og nådde da mitt første store mål. Bruker nå +/- 28 minutter på den samme løypen so jeg brukte 37 minutter på de første gangene. Har gått fra å være helt knust etter 1 km til å klare 4 km med rolig jogg. Har ikke jogget på 15 år, så for meg har det vært en prestasjon å bare komme i gang. Har allerede sett med ut to forlengelser på løypen. En på ca 1 km og en på 2 km. Er litt lite alternativer i området, siden jeg ikke tør å jogge på asfalt p.g.a. kronisk beinhinnebetennelse. Håper du har forsatt god fremgang fremover. 4 km er jo kjempebra!!!! Du er knallflink! Jeg holder meg også unna asfalt når jeg jogger, jeg er temmelig sikker på at asfaltjogging vil ta knekken på knærne mine temmelig kjapt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du er flink, Lillemus! I kveld var jeg på trening - endelig - etter 3,5 måneds pause (HUFF & GRØSS)..... Kjempedeilig var det - så nå skal jeg ta meg et bad! Gleder meg allerede til neste trening på onsdag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det er kjempegøy å merke at formen har blitt utrolig mye bedre i løpet av sommeren ja! ) Kjempeartig! Og kiloene triller av... Det at kiloene triller av + bedre form blir også en litt positiv spiral. Det er jo lettere å løpe med færre kilo, og du få færre kilo av å løpe. Skulle ønske jeg hadde klart det... Men jeg holder meg nok til sykkelen jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.