Gå til innhold

Beauty and the geek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sett et eller annet amerikansk show som het Beauty and the geek, en slags spørrekonkurranse. Noen av spørsmålene var vanskelige, i alle fall var det flere jeg ikke ante svret på, men jeg må si jeg fikk hakeslepp da ei dame fikk følgende spørsmål:

Hvis en rute på et kart er 100 miles, hvor mange miles er da 4,5 rute og hun måtte telle på fingrene og holdt på å svare feil til og med... Jeg er temmelig sikker på at 8-åringen min hadde visst svaret...

Skrevet

De er ikke så smarte de damene, da. Det er litt av vitsen med slike programmer.

Eg hadde gått tom for tema etter 3 minutter sammen med dem, tror eg. Shopping, hitlister og kjendisnytt. *kremt*

Skrevet

De er ikke så smarte de damene, da. Det er litt av vitsen med slike programmer.

Eg hadde gått tom for tema etter 3 minutter sammen med dem, tror eg. Shopping, hitlister og kjendisnytt. *kremt*

Hun ene var jo så stolt fordi hun visste en ting (da makkeren fikk spørsmål), nemlig hvilken farge det var på diamanten i forlovelsesringen til en eller annen kjendis... Jaja. :o)

Skrevet

Det er nettopp det som er konseptet for denne tv-serien. De tar en haug med nerder (superintelligente, men med null sosiale antenner) og like mange bomboer (som kun har kunnskap om shopping og kjendiser) - så parer de dem og bomboene skal lære nerdene å date, kle seg og rett og slett være sosiale, mens nerdene har den oppgaven at de skal lære bimboene noe nyttig....

Skrevet

Det er nettopp det som er konseptet for denne tv-serien. De tar en haug med nerder (superintelligente, men med null sosiale antenner) og like mange bomboer (som kun har kunnskap om shopping og kjendiser) - så parer de dem og bomboene skal lære nerdene å date, kle seg og rett og slett være sosiale, mens nerdene har den oppgaven at de skal lære bimboene noe nyttig....

Nå synes jeg ikke disse damene var sååå nydelige alle sammen og han ene geeken hadde da virkelig de sosiale antennene i orden - han var jo kjemperomantisk! :o)

Men så har jeg mer sansen for nerder enn for bimboer da...

Skrevet

Hun ene var jo så stolt fordi hun visste en ting (da makkeren fikk spørsmål), nemlig hvilken farge det var på diamanten i forlovelsesringen til en eller annen kjendis... Jaja. :o)

Helt utrolig!!!

Vi er forskjellige, gitt. Til daglig tenker eg ikke på at i samfunnet er det en andel som er så "brød i hodet". (Beklager uttrykket)

Skrevet

Helt utrolig!!!

Vi er forskjellige, gitt. Til daglig tenker eg ikke på at i samfunnet er det en andel som er så "brød i hodet". (Beklager uttrykket)

Jeg prøvde forøvrig regnestykket på min snart 9-åring i går. Han bare så på meg, "Det er 450 mil det" kom det omtrent uten tenkepause. *Hehe*

Skrevet

Jeg prøvde forøvrig regnestykket på min snart 9-åring i går. Han bare så på meg, "Det er 450 mil det" kom det omtrent uten tenkepause. *Hehe*

Jenta mi på 7 i baksetet:

Jenta mi: Mamma, stemmer det at det er 120 minutter i 2 timer?

Jeg: Ja. Hvordan kommer du frem til det? (og forventet å høre 60 + 60 ligner på 6+6)

Jenta mi: Jo... for det er 60 minutter i en time, og da må det være 120 i 2 timer.

Ååå, du kan tro eg var stolt over henne, da. Elevene mine på yrkesfag sliter med dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...