Gjest stratooos Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Katten min kastet opp noe som jeg tror må være bendelorm. Ser akkurat ut som båndspagetti.......æsj 0 Siter
lex Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Stakkars både deg og pus! Gå på apoteket og kjøpe ormemiddel. I tillegg til å behandle nå bør du forebygge minst et par ganger i året. Katter som går ute vil regelmessig få mark. Ved å forbygge slipper katta å bli pjusk og du slipper ekkel oppkast og avføring. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Du må nok gå over til makaroni da ;-) 0 Siter
Gjest stratooos Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Stakkars både deg og pus! Gå på apoteket og kjøpe ormemiddel. I tillegg til å behandle nå bør du forebygge minst et par ganger i året. Katter som går ute vil regelmessig få mark. Ved å forbygge slipper katta å bli pjusk og du slipper ekkel oppkast og avføring. Katten fikk faktisk ormemiddel samme dag som dette skjedde. Må gi den et middel hver 3. måned, hvis ikke får den "småmark". Men dette har jeg aldri sett før. Katten er forresten veldig slapp nå i mange dager etterpå, sover nesten hele tiden. 0 Siter
Gjest stratooos Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Du må nok gå over til makaroni da ;-) Må nok det 0 Siter
Sofline Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Katten fikk faktisk ormemiddel samme dag som dette skjedde. Må gi den et middel hver 3. måned, hvis ikke får den "småmark". Men dette har jeg aldri sett før. Katten er forresten veldig slapp nå i mange dager etterpå, sover nesten hele tiden. Katter får ikke småmark. Har du sett korte mark i endetarmsåpningen er det antakeligvis bendelormledd. 0 Siter
Gjest stratooos Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Katter får ikke småmark. Har du sett korte mark i endetarmsåpningen er det antakeligvis bendelormledd. Ok, nyttig opplysning . Tror du katten vil klare seg med bare en ormkur da, eller må det sterkere "lut" til ettersom den får det igjen etter to-tre måneder? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Ok, nyttig opplysning . Tror du katten vil klare seg med bare en ormkur da, eller må det sterkere "lut" til ettersom den får det igjen etter to-tre måneder? Ormekur virker ikke forebyggende, så det er det ingen grunn til. Men hvis han/hun får det så ofte, kan du kanskje gi ormekur annenhver måned. Husk å gi hele kuren, ikke bare en pille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.