Gjest julli Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Finnes det en gratis kalorikalkulator på nettet? Evt finnes det en slankeklubb, gratis, der det regnes ut hvor mye kalorier det er i den brøskiva du spiste f.eks? Er vektklubben til grete roede en slik som tar med kalorier? Den er jo gratis...håper på tips!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vektklubben til Grete Roede har kalorikalkulator ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest julli Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vektklubben til Grete Roede har kalorikalkulator ja. Takker! Fant nettopp en annen nettside og..Diett.no, men har ikke sjekket den godt nok ut enda... Må ned i vekt, og syns det er greit å holde litt kontroll med antall kalorier jeg får i meg. Har en tendens til å spise opp rubbel og bit i kjøleskapet.. sukk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 http://matportalen.no/matvaretabellen Ikke akkurat en kalorikalkulator, men jeg synes matvaretabellen er svært nyttig. Papirutgaven er mye mer omfattende enn denne, men denne er kjekk den og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.