Gjest this is a signature Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Bore uten hull??? Nei, håper da virkelig ikke at noen tannleger gjør det! Uten bedøvelse..Sorry..Dan derpå her.. 0 Siter
canoa Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Uten bedøvelse..Sorry..Dan derpå her.. God bedring ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Men jeg gikk til tannlegen i mars, og da sa han ikke noe på visdomstanna. Da var kun dene ene vokst opp mest. Men den er jo vokst en god del etter det..Han sa på det tidspunktet at tanna vokste skeivt.. Tannlegen har fulgt med på mine visdomstenner i mange år, men valgte å ikke gjøre noe med dem før jeg begynte å få vondt. Tannkjøttet har ligget delvis over dem siden de begynte å komme opp (for ca 15 år siden?) og jeg har kjent antydninger til vondt med jevne mellomrom. Først når det begynte å bli skikkelig vondt, ba jeg om å få den ene tanna fjerna. Den andre tanna er foreløpig "snill og grei", men jeg tipper den må taes etterhvert den også. Jeg syntes det gikk veldig greit å ta tanna selv om jeg ikke akkurat liker å gå til tannlegen. Bedøvelsen er så bra at du ikke kjenner annet enn at tannlegen styrer fælt med å dra ut tanna. Absolutt ikke vondt å trekke min tann. Søsteren min tok en visdomstann for ei uke siden. Denne tanna måtte deles i to fordi den satt så langt nede. Hun syntes heller ikke det gjorde vondt å fjerne den, men har hatt endel smerter etter fjerningen. Dette har gått greit siden tannlegen sendte med henne noen paralgin forte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.