Gjest Robbie Fowler Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Hei Jeg skrev til dere og fikk svar tilbake. Men jeg er fremdeles blank på det med styrke. 1) For meg som er 1,63 og veier 65kg,er det farlig om jeg begynner å trene brystet og biceps/triceps? Vil det føre til at mitt viktigste våpen,hurtigheten vil bli redusert? 2) Jeg får ofte senebetennelse.som er ganske smertelig.Hva kan være årsaken? Hilsen Robbie Fowler 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Joda.. du fikk svar på det du lurte på. Bare tolk det riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Hei, du kan selvfølgelig trene styrke i omtalte områder. Styrketrening forbedrer hurtigheten din. Senebetennelse er et resultat av en treningsmengde som øker raskere enn bindevevet i gjeldende områder tåler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.