sportyjente 26 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 I fjor haust blei eg henvist til fysioterapi for vond hofte (høgre), hadde 12 behandlingar.Vart nokolunde bra, men no er det på same vise med smerter. Problemet er at eg får store smerter under aktivitet. Når eg går ein tur feks. så kjem smertene etter kort tid. Sitter frå setet, rundt hofteleddet og låret - kneet! Foten blir på ein måten vissen - kjenner smerten - men foten blir doven. Ellers så kjenner eg meg stiv i området når eg står opp av senga, same er det etter ei god stund i sittande stilling. Vil også legge til at dersom eg fører foten/hofta utover, så smeller det som det kraftig i hofta og den kjennes meir bevegeleg ut etter smellen! Lurer på kva som kan vere gale? Føles som om hoftelddet har mangel på "smøremiddel" - virkar treg! Har plattfot i tillegg....(skal få tilpassa sålar, har eg tenkt) Har tenkt på å bli henvist til ein ortoped, men fysioterapeuten meinar det ikkje skal vere nødvendig! Blir litt frustrert av desse plagene...Fysioterapeuten meinar det dreier seg om stramme musklar rundt hofteleddet. Er dte nokon som har det på same måten? Veit på ein måte ikkje kva eg skal gjere med det heller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 allle disse symptomene som du har i og rundt hofteleddet kan skyldes en mekanisk feil i selve leddet, f. eks. en "for grunn" hofteskål. Jeg synes fastlegen din skal henvise deg til rtg. evt. MR-rtg. av leddet. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportyjente 26 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 allle disse symptomene som du har i og rundt hofteleddet kan skyldes en mekanisk feil i selve leddet, f. eks. en "for grunn" hofteskål. Jeg synes fastlegen din skal henvise deg til rtg. evt. MR-rtg. av leddet. Lykke til. Takk for svar :-) Men skulle det vise seg å vere noko gale med sjølve leddet som f.eks. grunn hofteskål - kva behandling får ein då? operasjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.