Orio Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hiver meg på her jeg også Startet forrige uke på 68,9 kg. I dag var jeg 68 blank. Spiser Ingers rugbrød som jeg bytter litt på med havreknekkebrød, frukt og vanlig middag i løpet av en dag. Har ikke vært noe særlig flink til å trene, men skal prøve å komme meg ut å gå en tur hver dag nå etter helga Baker du Ingers rugbrød selv? Kan du dele oppskriften med meg? (Er på utkikk etter gode og sunne hjemmebakte brød.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Starter på 68 kg jeg. Skal ned til 63-64. Da er vi ganske like, du og jeg, mhp vekta. Merker at det er lettere å spise sunt og regelmessig de dagene jeg er på jobb, i forhold til i helga (har hatt fri fredag, lørdag og søndag). Jeg går ofte mange timer uten mat, og så hiver jeg innpå med mye mat, når jeg er hjemme. På jobben ser jeg mer på klokka og spiser lite og forholdsvis ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Baker du Ingers rugbrød selv? Kan du dele oppskriften med meg? (Er på utkikk etter gode og sunne hjemmebakte brød.) http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift15589.asp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.