Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg kjøpte en boks med mager kesam for første gang. Hva kan jeg bruke den til? Den smakte sabla surt..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kanskje man kan putte den i vaffelrøra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 I steden for rømme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Majja Kr. Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 bland inni ublandet funlight og rør om til det blir som yoghurt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kanskje man kan putte den i vaffelrøra? Hadde ikke tenkt å lage vafler... Kanskje til helga? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 I steden for rømme. Men den smakte grusomt!!!! Rømme er jo godt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 bland inni ublandet funlight og rør om til det blir som yoghurt Tviler på at det blir noe godt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Men den smakte grusomt!!!! Rømme er jo godt.... Hm. Jeg kjøper den som heter sans kesam mager. Det er ikke det samme som vanlig rømme, nei... men litt sunnere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hm. Jeg kjøper den som heter sans kesam mager. Det er ikke det samme som vanlig rømme, nei... men litt sunnere. Tror det var den jeg kjøpte. SYnes du ikke den var ekstremt suuuuuuuuur? Hva bruker du den til da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tror det var den jeg kjøpte. SYnes du ikke den var ekstremt suuuuuuuuur? Hva bruker du den til da? Der jeg ellers ville hatt rømme. På vaffel med jordbærsyltetøy eller til stekt fisk for eksempel. Jeg har prøvd å bruke den til dip, men da ble det litt merkelig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Majja Kr. Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tviler på at det blir noe godt.... det er veldig populært og mye sunnere enn yoghurt. men ingen tvang. er ikke så glad i det jeg heller, men kjenner mange som digger det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kesam er satans verk. Kornet og jævlig konsistens. Takke meg til lettrømme. Jeg hadde pælma hele rakkelet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg bruker av og til sans mager kesam oppå salaten jeg har ved siden av middagen. Men enig i at den er surere enn vanlig lett-rømme. Men er vel en vane-sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kesam er satans verk. Kornet og jævlig konsistens. Takke meg til lettrømme. Jeg hadde pælma hele rakkelet. Du legger ikke bomull i mellom i alle fall - Mariaflyfly :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg bruker den istedenfor rømme til tacos, i dressinger, i dip etc etc. Syns det er godt at den er litt sur:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du legger ikke bomull i mellom i alle fall - Mariaflyfly :-D Nope. Er ikke kjent for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nope. Er ikke kjent for det. Fikk høre fra sjefen min i går at jeg må bli litt tøffere! Jeg synes det var vanskelig å avvise noen selgere som banket på døra her.... Er så sjelden vi får besøk at jeg ble helt vippet av pinnen... Du får oppdra meg litt, du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tviler på at det blir noe godt.... Jeg hadde ikke gjort det, men så er jeg snart viden kjent for min innbitte motstand mot kunstige søtningsstoffer også og fun light inneholder vel ikke noe som er i nærheten av å være naturlig i det hele tatt? Med unntak av vannet kanskje...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøytiger Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Orginal Kesam er mye rundere på smak. Den er sånn midt på treet mellom mager kesam og lettrømme i sunnhet, men smaker det samme som lettrømme. Passer til taco og dip. Pass på at den evt har god dato. Når den nærmer seg utløpsdato/har gått ut blir den søk på smaken. Æsj! Enig i at mager kesam ikke er noe særlig. Skal nå prøve den funlight varianten da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kjør frosne bær (f.eks. jordbær) i hurtigmikser og bland det med kesam. Kan evt. søtes med litt søtstoff av et eller annet slag. Kjempegodt både som frokost, og som alternativ til is. Den magre kesamen funker kjempebra til dette formålet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.