Gjest Bjørn1 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei, jeg er en 22 år gammel mann som spiller fotball hver dag. Etter en hard styrkeøkt med fokus på magen med en påfølgende treningsleir så fikk jeg gradvsi smerter i Magen. Smertene er lokalisert i nedre del av bukmuskelen og smertene kan beskrives som strekklignende. denne skaden har jeg hatt i 4 måneder no og jeg har vært til behandling hos, fysioterapaut, osteopaut, kiropraktor og jeg har vært til MR uten at jeg har blitt bedre. har du noe formeninger om hva det kan være el hva jeg bør gjøre no? er ganske fortvilet over å være skadet så lenge. mvh Bjørn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Alt tyder nok på at det ble en ruptur i muskelen. Vanligvis burde dette gi seg, så at det fortsatt er smerter etter 4 mndr. høres rart ut. Du bør undersøkes videre og jeg forslår en idrettsmedisiner, f. eks. på NIMI (Norsk idr. medisinsk inst.). Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.