Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes nå han burde bedt deg med på restauranten jeg da :-)

Den stengte før jeg kom dit skjønner du. :o)

Skrevet

Den stengte før jeg kom dit skjønner du. :o)

Aha da er jeg med! :-)

Håper maten smakte :-)

Skrevet

Aha da er jeg med! :-)

Håper maten smakte :-)

Det var kjempegodt! :o) Han var snill alikevel da, som kjøpte med maten til meg og som bar ned microbølgeovnen da jeg kom så jeg kunne varme maten og som bar ned kjøkkenbordet så jeg fikk sitte nede på "nykjøkkenet" og spise. :o)

Skrevet

Nesten pinlig - men jeg har fått hjort indrefilet, stekt som biff, rotmos av gulrot, selleri og potet, broccoli og hjemmelaget rødvinssaus av en flaske vi hadde stående som ikke var så god. Og en ikke-billig Crozes Hermitage (Belle) ved siden av.

Ikke vanlig torsdagsmiddag her, men vi hadde nå denne vinen som skulle brukes til saus, og da trengte vi jo noe som passet til :)

*sikle*

Skrevet

Klassisk flyfly-middag hos oss. Penne-pasta, karbonadedeig og et glass med Dolmiosaus. Også fersk, revet parmesan. Går på under kvarteret å lage, og ungene elsker det. :)

*Sukk* Kan du ta mine i kosten et par uker?

Skrevet

*Sukk* Kan du ta mine i kosten et par uker?

Send dem over! Skal nok få skikk på dem. ;)

Skrevet

Nesten pinlig - men jeg har fått hjort indrefilet, stekt som biff, rotmos av gulrot, selleri og potet, broccoli og hjemmelaget rødvinssaus av en flaske vi hadde stående som ikke var så god. Og en ikke-billig Crozes Hermitage (Belle) ved siden av.

Ikke vanlig torsdagsmiddag her, men vi hadde nå denne vinen som skulle brukes til saus, og da trengte vi jo noe som passet til :)

Men er det ikke deilig å spise en sånn "luksusmiddag" på en helt vanlig torsdag?

Skrevet

Min kjære ringte nettopp og sa at han bare _måtte_ innom et sted der de serverer klubb / baill / komle hver torsdag og spise og lovte samtidig og ta med en porsjon hjem til meg som jeg kan varme i microen når jeg kommer i kveld. :o) Snill ja.

_Liker_ du klubb, du?

Skrevet

_Liker_ du klubb, du?

Klubb er noe av det beste jeg vet! :o) Heldigvis mener kjæresten min det samme, eksen torte ikke engang smake tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...