Gå til innhold

Hjemmetrening

tjohei

Anbefalte innlegg

Nå vurderer jeg å kjøpe meg en orbitrek som jeg kan bruke hjemme. Det koster jo nesten like mye som et semester med trening på treningsstudio. Noen som har noen å anbefale? Noen som har erfaring med hjemmetrening? Det er jo mange fordeler med det synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best å jogge i skog og mark, men det er jo ikke alltid det lar seg gjøre (ungene er hos meg eller været er aldeles bedritent) og da prøver jeg å få til en økt med div. øvelser både med og uten vekter på stuegolvet. Det finnes mange ulike dvd'er med forskjellige trim-opplegg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut

Jeg liker best å jogge i skog og mark, men det er jo ikke alltid det lar seg gjøre (ungene er hos meg eller været er aldeles bedritent) og da prøver jeg å få til en økt med div. øvelser både med og uten vekter på stuegolvet. Det finnes mange ulike dvd'er med forskjellige trim-opplegg også.

Hjemmetrening er praktisk i og med at du slipper å dra noe sted. på den annen side, er det ofte mer motiverende å trene sammen med andre, enten utnedørs, på treningssenter eller et annet sted. i organisert form på treningssenter eller i idrettslag får du god hjelp til treningen slik at du kanskje når målene dine raskere. Prøv det som høres mest motiverende ut først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...