tjohei Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nå vurderer jeg å kjøpe meg en orbitrek som jeg kan bruke hjemme. Det koster jo nesten like mye som et semester med trening på treningsstudio. Noen som har noen å anbefale? Noen som har erfaring med hjemmetrening? Det er jo mange fordeler med det synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg liker best å jogge i skog og mark, men det er jo ikke alltid det lar seg gjøre (ungene er hos meg eller været er aldeles bedritent) og da prøver jeg å få til en økt med div. øvelser både med og uten vekter på stuegolvet. Det finnes mange ulike dvd'er med forskjellige trim-opplegg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg liker best å jogge i skog og mark, men det er jo ikke alltid det lar seg gjøre (ungene er hos meg eller været er aldeles bedritent) og da prøver jeg å få til en økt med div. øvelser både med og uten vekter på stuegolvet. Det finnes mange ulike dvd'er med forskjellige trim-opplegg også. Hjemmetrening er praktisk i og med at du slipper å dra noe sted. på den annen side, er det ofte mer motiverende å trene sammen med andre, enten utnedørs, på treningssenter eller et annet sted. i organisert form på treningssenter eller i idrettslag får du god hjelp til treningen slik at du kanskje når målene dine raskere. Prøv det som høres mest motiverende ut først:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.