Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sovnet da musikken fra utestedet stoppet og sov til nå omtrent.

Syvsover. I natt skal jeg sove, skal du? :-)

Skrevet

Syvsover. I natt skal jeg sove, skal du? :-)

I dag er det jo verre enn verst og alle katastrofale tanker om hotell og flytur durer rundt i hue på meg.

Skrevet

I dag er det jo verre enn verst og alle katastrofale tanker om hotell og flytur durer rundt i hue på meg.

Ja, alt kan skje nå;-)

Gjest xbellax
Skrevet

Du har min aller dypeste medfølelse kjære cath.

I natt skal jeg finne ei hagle å plaffe ned de for#¤%*&/ måkene som sitter på taket her kl 04.20 hver ¤%&/(#! morgen....

Skrevet

I natt skal jeg finne ei hagle å plaffe ned de for#¤%*&/ måkene som sitter på taket her kl 04.20 hver ¤%&/(#! morgen....

Du får sette på Odd Børresen sin "måkeklage".

Skrevet

Greit, jeg llover å være stille som en mus i natt. Skal ikke en gang snakke i søvne. :-)

Skrevet

Greit, jeg llover å være stille som en mus i natt. Skal ikke en gang snakke i søvne. :-)

Godt! Fortsett med det:-)

Skrevet

Kan du ikke heller be dem inn og lære dem opp i å være stille om natten? ;-)

Skrevet

Godt! Fortsett med det:-)

Jeg lover. På ære og samvitiighet.

Skrevet

Tror ikke det jobber så mange bønner ute på jorder nei......:-P Men bønder kanskjer. Husker mamma pleide å mobbe meg for den der når jeg var lita.

Obs.....

Skrevet

Hmmm... har alltid trodd at bønnene vokste uten så mange lyder...*s*

*kremt* Skriveleifen snek seg inn her:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...