Gå til innhold

bank bank, hvem der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sittet å fundert på om det går an å sånn ca finne ut hvor mange brukere det er her på åpent. Tenkte i løpet av ei uke, hvor mange som er innom?

Skal vi prøve å finne det ut? :) Æ du mæ?

Her er jeg ;)

Skrevet

Jeg er jo her - vet du jo :-) Daglig, hvis det ikke skjer noe veldig spesielt.....

Skrevet

Jeg er her, men har vært borte en periode. *Iiiik*, en edderkopp spaserer her under beina mine.

La forresten merke til at aktiviteten har tatt seg kraftig opp her på bare noen få uker. Fint det :)

Skrevet

*Legger ned boka og rekker opp handa*

Jeg er her:-)

Skrevet

Her er jeg. Er innom noen ganger i uka, opptil flere ganger om dagen. Kommer an på hva annet jeg gjør, men blir lett til at jeg tar en titt når jeg allikevel bruker pcen. (Har fått meg pc med "faner", så jeg kan ha flere startsider på en gang, en av dem er dol.)

Skrevet

"Gammel bruker" som ønsker å være anonym for tiden, vi kan kalle meg x3 i denne undersøkelsen din, så får du tellet med meg også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...