pekkaline Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Jeg har sittet å fundert på om det går an å sånn ca finne ut hvor mange brukere det er her på åpent. Tenkte i løpet av ei uke, hvor mange som er innom? Skal vi prøve å finne det ut? Æ du mæ? Her er jeg 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Jeg er jo her - vet du jo :-) Daglig, hvis det ikke skjer noe veldig spesielt..... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Jeg er her, men har vært borte en periode. *Iiiik*, en edderkopp spaserer her under beina mine. La forresten merke til at aktiviteten har tatt seg kraftig opp her på bare noen få uker. Fint det 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 *Legger ned boka og rekker opp handa* Jeg er her:-) 0 Siter
Orio Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Her er jeg. Er innom noen ganger i uka, opptil flere ganger om dagen. Kommer an på hva annet jeg gjør, men blir lett til at jeg tar en titt når jeg allikevel bruker pcen. (Har fått meg pc med "faner", så jeg kan ha flere startsider på en gang, en av dem er dol.) 0 Siter
Gjest x3 Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 "Gammel bruker" som ønsker å være anonym for tiden, vi kan kalle meg x3 i denne undersøkelsen din, så får du tellet med meg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.