smurf78 Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Er det noen som vet om blåbærsesongen er over? Har lyst å dra og plukke bær 0 Siter
Gjest gutten85 Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Den er ikke over! Masse flotte bær i skogen. Men hvorfor i alle dager spørre om det på ett nettforum? Kom deg ut i skoge og finn ut selv! Skal bare skifte, så stikker jeg ut! Kanskje vi sees.. 0 Siter
Atene Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Kom nettopp hjem fra tur. Det er bær, men ikke så mange, og de er ganske smakløse. 0 Siter
smurf78 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Skrevet 26. august 2007 Kom nettopp hjem fra tur. Det er bær, men ikke så mange, og de er ganske smakløse. Jaja dro på tur idag vi også. Fant kanskje 50 bær og halvparten var ikke bra. Har ikke vært på blåbærtur siden jeg var liten. Typisk at når man endelig kommer seg avgårde så finnes det ikke bær å oppdrive. Det må ha vært en elendig bærsesong i år. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Jaja dro på tur idag vi også. Fant kanskje 50 bær og halvparten var ikke bra. Har ikke vært på blåbærtur siden jeg var liten. Typisk at når man endelig kommer seg avgårde så finnes det ikke bær å oppdrive. Det må ha vært en elendig bærsesong i år. Det var bra med blåbær her (noen få mil utenfor Oslo). Men det er mangfoldige uker siden blåbærsesongen startet, så det aller meste er bort nå. Overmodent, plukket eller spist av fugl. Ny sjanse neste år :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jaja dro på tur idag vi også. Fant kanskje 50 bær og halvparten var ikke bra. Har ikke vært på blåbærtur siden jeg var liten. Typisk at når man endelig kommer seg avgårde så finnes det ikke bær å oppdrive. Det må ha vært en elendig bærsesong i år. Tja... Dere er omtrent en mnd for sent ute da... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Tja... Dere er omtrent en mnd for sent ute da... Næsj! Søndag for ei uke sida var jeg i skogen i hjembyen din, og jeg har aldri sett så mye bær noen gang! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Næsj! Søndag for ei uke sida var jeg i skogen i hjembyen din, og jeg har aldri sett så mye bær noen gang! Jo, men den smaker ikke så mye lenger, den blir mer og mer vassen utover ettersommeren og høsten da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jo, men den smaker ikke så mye lenger, den blir mer og mer vassen utover ettersommeren og høsten da. Øh? Syntes det smakte vanlig blåbær, jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Øh? Syntes det smakte vanlig blåbær, jeg. *Hehe* Men tråstarter var vel fra Oslo-området og der starter vel sesongen tidligere enn her og jeg tipper den er over der nede nå i alle fall. Der jeg svetter rundt i marka her for tiden er det ikke ett bær å se lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.