Gjest m@drass kongen Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 ....madrasser og sofa i garage for en liten periode på best mulig måte? Trenger jeg noe plastomslag f.eks? Eller går de bra å oppbevare det i garagen uten noe for en periode på kanskje 1-2 mnd? Tips ønskes så fort som mulig 0 Siter
Gjest kort tid er ok Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Fort og galt? Jeg ville lagt aviser i setene og pakket plast over. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Bare pass på at det ikke er mulig for katter å komme seg inn... Kattepiss i sofaer er ikke lett å få bort. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Jeg hadde ikke tatt sjansen på det. Høsten er ofte lang og fuktig, og du risikerer at møblene blir fuktskadd. 0 Siter
Gjest m@drass kongen Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Bare pass på at det ikke er mulig for katter å komme seg inn... Kattepiss i sofaer er ikke lett å få bort. Nei,det kommer nok ikke inn katter der,det er jeg sikker på. Men jeg må oppbevare sofaen til fredag bare,da blir den tatt inn i hus evnt før det. Det må vel gå bra vel? Den står og lufter seg nå, får se det slik.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.