Gjest kizi Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 av bad. Må ha en del nye rør som skal bygges inn i veggen. Jobben antas til å ta ca 2 dager i følge andre. Men hva må en regne med sånn ca i pris for dette? arbeidspenger og rør? Har du greie på dette... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 En del tusinger. Jeg fikk lagt opp ca. 2x5 rør på badet + ny kran til vaskemaskina og plastrør bort til sluket. Inkl. alle rør, kran og to små stoppekraner på rørene og arbeidspenger (det ble to turer og ca. 4-5 timer tilsammen) betalte jeg kr. 4000,-, men da var det svart og inkl. rørleggerens egne rabatter i firmaet. Kjekt med slike i familien. Jeg ser ikke bort fra at dere i alle fall må opp i 10.000,-. 0 Siter
smurf78 Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Vi fikk lagt nye kobberrør på badet vårt som er ca. 6 m2, alle på utsiden av veggen. Nytt sluk og opplegg for vaskemaskin fikk vi også lagt + koble til en vask og dusjen. Betalte litt over 20 000. 0 Siter
smurf78 Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Vi fikk lagt nye kobberrør på badet vårt som er ca. 6 m2, alle på utsiden av veggen. Nytt sluk og opplegg for vaskemaskin fikk vi også lagt + koble til en vask og dusjen. Betalte litt over 20 000. Glemte å si at do også var inkl. i prisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.