Gjest skjorte Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 jeg blødde neseblod for en tid siden og har fått en flekk på skjorta. Jeg vasket den i vaskemaskinen- men flekken er der fortsatt. Må jeg kaste skjorta ? 0 Siter
meg__123! Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 prøv å vaske med zalo og lunket/varmt vann... 0 Siter
mchuldra Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Hvordan få det bort nå, etter vask i maskin, er jeg ikke sikker på... Men når man får blodflekker, er kaldt vann det beste å bruke. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Gni inn flekken med litt sunligt såpe (såpestykke). La det ligge natten over, og skyll det deretter i vann før du putter det i vaskemaskina igjen. Duger på de fleste flekker her i huset. 0 Siter
Gjest skjorte Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Gni inn flekken med litt sunligt såpe (såpestykke). La det ligge natten over, og skyll det deretter i vann før du putter det i vaskemaskina igjen. Duger på de fleste flekker her i huset. takker for tipset:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.