Gjest Pula Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Skal ikke gi noen en diagnose, bare så det er sagt. Men hvis en person lever veldig i sin egen verden, ser ikke andre. Svært sosial, og på en naiv måte. Blir betatt igjen og igjen, av personer og ting, mister fornuften og gangsynet når det skjer. Ser ikke seg selv, hvordan en oppfattes av andre, bare turer frem med seg selv, seg selv, og seg selv. Gir opp alle prosjekter. Har evner, men klarer aldri få noe i mål. Selv ikke de enkleste ting, som en vet vil slå tilbake på en om det ikke blir gjort. Angrer ofte, for ser aldri konsekvensene før en handler. Er ekstremt egoistisk, men mener ofte ikke noe vondt, tror jeg. Lever på illusjoner og drømmer, slik jeg ser det. Tror på ting jeg ville ment var urealistisk at skulle skje eller at denne personen får til. Lyver. Manipulerer. Det med manipuleringen passer kanskje ikke med å ikke mene å gjøre noen noe vondt? Depresjon innimellom, fra små til langvarige ( 1 år). Noen som kjenner igjen noen trekk? Noe som kan hjelpe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.