Gjest skriv08 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei. Jeg gjorde som vanlig i sommer og sjekket hvor fort jeg klarte å gå på Skåla i Loen (Nordfjord). Etter denne seansen har jeg hatt problemer med helene / akillesfestene på begge bena. De er begge vonde om morgenen, men jeg glemmer det utover dagen. Videre kjenner jeg godt ubehag når jeg løper og etter at jeg har syklet lengre distanser. Jeg skal på flere turer utover høsten, blandt annet en uke i alpene. Derfor er jeg litt opptatt av å bli kvitt dette ubehaget. Samtidig sliter jeg dersom jeg ikke kan bevege meg / trene. Tips mottas med takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Slike "kroniske problemer" med akilles, overgang til leggmuskel er ikke lett ä löse her og nä. Legg vekt pä mest mulig variert trening, löping flatt underlag, sykkel pä lette träkk. sko med litt oppbygde häler osv. Ellers pleier vi gi räd om 10 minutter med beina i isbötte etter trening. Ved ökt blodgjennomströmning i etterkant blir den reparerende blodgjennomströmingen intensivert. Har du tid til behandling hos fysioterapeut kan det ogsä väre en bra ting for deg. Lykke til, men uansett, tälmodighet er nödvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.