Gjest tunghørten Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 vet jo at barn kan gå til helsesøster, men jeg er voksen og familien min sier at jeg hører dårlig og feil. Nå skjønner jeg at det begynner å bli et problem, så derfor må jeg kanskje ta en hørselstest. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Du kan få rekvisisjon fra fastlege til øre-nese-halslege som kan ta hørselstest på deg. Jeg var med dattera mi i vår for hørselstest. En slik spesialistlege har vanligvis mye bedre kompetanse og utstyr for hørselstest enn helsestasjonen (og det er jo heller ikke aktuelt for deg, som du selv sier). Hvis du har sykehus i nærheten, kan de trolig ta hørslestest der, men du må trolig ha rekvisison fra fastlegen din for det også. 0 Siter
fresja Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Da jeg var til helsesøster med min datter (for lenge iden), testet hun også min hørsel, for jeg ba om det. Jeg hørte bra, men min datter ble sendt til Haukelan, hvor de ikke fant noe galt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 På Helsestasjonene har de ofte dårlig utstyr å teste hørselen med. Bestill time hos legen og be om å få en henvisning til nærmeste øre-nese-hals. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.