Gå til innhold

Liten dol-etterlysning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hei!

Jeg er her innimellom en sjelden gang, men kikker mer enn jeg skriver.. Hyggelig å få en etterlysning, helt tilfeldig at jeg stakk innom i dag, for jeg trengte svar på noe og "kom på" at dol er det ideelle stedet! ;)

Har bodd i kollektiv i snart et år, med større muligheter for sosialt liv (og begrenset tilgang på pc), så internett forsvant litt for meg faktisk, trodde ikke det var mulig.. hehe

Nå er jeg på flyttefot igjen, skal over i ny jobb så det er mye som skjer hele tiden.

Hvem er du da? :) Holder en knapp på ei jeg "pratet" lenge med på samlivssidene...? ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Jeg er her innimellom en sjelden gang, men kikker mer enn jeg skriver.. Hyggelig å få en etterlysning, helt tilfeldig at jeg stakk innom i dag, for jeg trengte svar på noe og "kom på" at dol er det ideelle stedet! ;)

Har bodd i kollektiv i snart et år, med større muligheter for sosialt liv (og begrenset tilgang på pc), så internett forsvant litt for meg faktisk, trodde ikke det var mulig.. hehe

Nå er jeg på flyttefot igjen, skal over i ny jobb så det er mye som skjer hele tiden.

Hvem er du da? :) Holder en knapp på ei jeg "pratet" lenge med på samlivssidene...? ;)

Du hadde jo svart meg jo! :o)

Ja, det er meg. Har lurt på hvordan det går med deg, og siden jeg ikke har sett mer til deg her inne, trodde jeg kanskje du var "forduftet" herifra!

Jeg har også vært her lite, travel tid - og sikkert en naturlig del av at alt ble mye bedre!! :-) Er veldig glad for all hjelp og støtte jeg fikk, og da spesielt fra deg! Tusen takk!!

Jeg savner dol-tiden, men sjelden jeg stikker innom nå. Kanskje jeg kan bli litt mer aktiv, i hvert fall koselig å være her. Nå har jeg egentlig fått litt nok av å snakke om udugelige mannfolk, så i så fall en mere positiv og glad bouenas ;0) I dag trengte jeg derimot hjelp fra kloke dol-hoder igjen, pga min dritt-eksmann, og så ser jeg ditt nick på "svar til meg". Veldig koselig!

Håper du har det aldeles supert, og husk ei her ute er deg evig takknemlig :-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Du hadde jo svart meg jo! :o)

Ja, det er meg. Har lurt på hvordan det går med deg, og siden jeg ikke har sett mer til deg her inne, trodde jeg kanskje du var "forduftet" herifra!

Jeg har også vært her lite, travel tid - og sikkert en naturlig del av at alt ble mye bedre!! :-) Er veldig glad for all hjelp og støtte jeg fikk, og da spesielt fra deg! Tusen takk!!

Jeg savner dol-tiden, men sjelden jeg stikker innom nå. Kanskje jeg kan bli litt mer aktiv, i hvert fall koselig å være her. Nå har jeg egentlig fått litt nok av å snakke om udugelige mannfolk, så i så fall en mere positiv og glad bouenas ;0) I dag trengte jeg derimot hjelp fra kloke dol-hoder igjen, pga min dritt-eksmann, og så ser jeg ditt nick på "svar til meg". Veldig koselig!

Håper du har det aldeles supert, og husk ei her ute er deg evig takknemlig :-)

Hei igjen!

Har litt problemer med "svar til meg"-funksjonen, så jeg svarte deg først på innlegget ditt på åpent forum.. Jeg har det veldig bra. Har flyttet til en helt ny landsdel, og her er livet godt å leve. Har kjøpt meg hus :D, fått meg jobb (skulle ikke tro det når en ser på klokkeslettet nå da men), og snart får vi katt også, vårt første kjæledyr! Veldig koselig rett og slett. Det er langt hjem da men jeg skal "hjem" til jul uansett.. 12 timer å kjøre..

Håper du tar oppfordringen min om mailkontakt. Jeg har opprettet kontoen just for you. Mine andre mailadr. er så "kreative" at de inneholder både for-og etternavn. Hehe.

Dersom du ikke ønsker mailkontakt er det selvsagt også helt i orden. Har bare tenkt masse på deg og følte vi hadde en veldig god kontakt. Og er det en positiv periode så er jo bare det supert!!

Vel, ville bare svare deg her også når jeg endelig fikk til "svar til meg", og uansett ønske deg en riktig god jul og et fantastisk godt nyttår!! Du fortjener alt det beste!

Stor klem fra meg i natten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...