ekte nick Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jeg har sendt tre mail fra Yahoo siste uken, som mottakeren ikke har fått. Har ikke fått dem i retur eller sånn altså, bare at mottakeren ikke har fått dem. Mottakeren har fått annen mail da. (men jeg har ikke sendt mail til andre). Har noen hatt samme problem med Yahoo siste uken? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hvordan går det? Er det noe galt med yahoo? Begynner å lure jeg også for har sendt to-tre mailer denne uka som jeg forventer svar på, men ikke fått noe tilbake. Fint om du svarer. 0 Siter
ekte nick Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Hvordan går det? Er det noe galt med yahoo? Begynner å lure jeg også for har sendt to-tre mailer denne uka som jeg forventer svar på, men ikke fått noe tilbake. Fint om du svarer. Jeg måtte til slutt sende mailen fra en annen mailadresse som jeg har, da kom den fram til den personen. Jeg har prøvd å sende mail fra Yahoo-adressen min og til min andre mail adresse, og da går det fint. Merkelige greier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.