Gå til innhold

Får ikke sendt mail fra Yahoo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt tre mail fra Yahoo siste uken, som mottakeren ikke har fått. Har ikke fått dem i retur eller sånn altså, bare at mottakeren ikke har fått dem. Mottakeren har fått annen mail da. (men jeg har ikke sendt mail til andre).

Har noen hatt samme problem med Yahoo siste uken?

Skrevet

Hvordan går det? Er det noe galt med yahoo? Begynner å lure jeg også for har sendt to-tre mailer denne uka som jeg forventer svar på, men ikke fått noe tilbake. Fint om du svarer.

Skrevet

Hvordan går det? Er det noe galt med yahoo? Begynner å lure jeg også for har sendt to-tre mailer denne uka som jeg forventer svar på, men ikke fått noe tilbake. Fint om du svarer.

Jeg måtte til slutt sende mailen fra en annen mailadresse som jeg har, da kom den fram til den personen.

Jeg har prøvd å sende mail fra Yahoo-adressen min og til min andre mail adresse, og da går det fint.

Merkelige greier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...