Gå til innhold

Har dere noen "varsellamper" for figuren deres?

Anbefalte innlegg

Gjest ukuranta
Skrevet

Altså, jeg er muligens litt snål, men jeg har satt meg noen rammer som gjør det enklere for meg å ikke tenke på vekta.

Jeg har en bukse i en viss størrelse som er tettsittende. Strammer den så er det på tide å knaske gulrøtter og spise litt mindre + trene mer et par dager.

På denne måten unngår jeg å måtte slanke meg.

Tar gjerne i mot tips fra andre om hva dere gjør for å holde figuren :)

Skrevet

Tipper jeg over 60 kg så er det slutt på de gode tider i matveien! :o)

Skrevet

går jeg over 58kg så må jeg begynne å gjøre noe..

Skrevet

Jeg kjenner det på klærne, og så går jeg på vekta innimellom bare sånn for sikkerhets skyld.

Skrevet

Ser på magen. Er den flat, er det greit, er den oppblåst og begynner å få litt ekstra, så spiser jeg feil.

Skrevet

oj.. sorry

Skrevet

Ser på magen. Er den flat, er det greit, er den oppblåst og begynner å få litt ekstra, så spiser jeg feil.

Skrevet

Jeg er nok omtrent som deg :)

Når jeg merker at magen begynner å tyte litt utover bukselinninga, dropper jeg småspising på kveldene og spiser kanskje rugsprø med kalkunpålegg istedetfor brødskive med ost e.l. Funker fint det ;)

Skrevet

En grei tommelfingerregel er at puppene skal stikke lenger ut enn magen. ;o)

Skrevet

Når jeg har blitt så sidrompa at jeg må betale veiavgift er det på tide å gjøre noe.

;-)

Skrevet

Jeg har en øvre vektgrense som jeg ser som akseptabel. Tar tak i det umiddelbart dersom vekta er høyere. Vanligvis holder det å være litt ekstra forsiktig i 1-3 dager for å stabilisere alt igjen:-)

Skrevet

ja ser det jo som regel på magen (som fort eser ut som jeg er usunn og/eller trener lite), og føler det på hvordan klærne sitter. samtidig ser jeg det faktisk litt i ansiktet. evt merker at jeg blir mer andpusten når jeg går opp bakken til banen. det er små faresignale ri min bok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...