pærebrus Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kjøpte meg et pakke grove knekkebrød i går, tenkte å spise det til frokost, og vanlig brød til lunsj på jobb. Driver ikke med noe iherdig slanking, men gjør ikke noe om jeg går litt ned i vekt. Jeg bare lurer på hva dere knekkebrødspisende har som pålegg? Spiser forresten frokost på jobb, har så lang reisevei så om jeg spiser hjemme er jeg sulten igjen til jeg er framme. I dag hadde jeg en smøreost på noen, og salat og ost på noen. De med smøreost var ikke så gode, dels fordi de ble så myke, men også fordi osten ikke var så kjempegod. Så hva kan jeg ha på som ikke gjør knekkebrødene så myke, og samtidig er godt og spennende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har knekkebrød liggende på jobb + to ulike tuber med fiskepålegg. Da tar jeg på pålegget i det jeg skal spise, så de blir ikke myke. Synes faktisk det er godt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Haugpølse eller en annen spekepølse synes jeg er godt på knekkebrød 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Min erfaring er at knekkebrød blir myke om de oppbevares noe særlig med pålegg på. Vi har kjøleskap på jobben så jeg har makrell i tomat (på tube) liggende der og spiser det. Synes også det er kjempegodt å knekke opp to knekkebrød i en lettyoghurt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Knekkebrød er en bra frokost. Hva med å ta med pålegg på jobben? Jeg syns det er godt med ost på og spise en tomat ved siden av, eller ost og paprika, eller ost og jordbærsyltetøy. Spiser ofte knekkebrød med tubeost fordi det tar bare 20 sekunder å lage + 0 oppvask. Enkelt og greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har knekkebrød liggende på jobb + to ulike tuber med fiskepålegg. Da tar jeg på pålegget i det jeg skal spise, så de blir ikke myke. Synes faktisk det er godt :-) Hvitost og kaviar er nydelig på knekkebrød. Bruker også smøreost med tomatskiver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pærebrus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Knekkebrød er en bra frokost. Hva med å ta med pålegg på jobben? Jeg syns det er godt med ost på og spise en tomat ved siden av, eller ost og paprika, eller ost og jordbærsyltetøy. Spiser ofte knekkebrød med tubeost fordi det tar bare 20 sekunder å lage + 0 oppvask. Enkelt og greit. Smøreost på tube er kanskje tingen ja. God idé. Jeg bruker å lage til mat for neste dag kvelden før også, så det blir ganske lenge å la de ligge med pålegg på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pærebrus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Haugpølse eller en annen spekepølse synes jeg er godt på knekkebrød Vet ikke hva akkurat haugpølse er, men spekepølse er jo en god idé. Kanskje ikke noe særlig til slankemat da, men variasjon må man ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.