Gjest høna i låret Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nettopp startet opp trening igjen etter sommern, og forrige uke ble jeg skikkelig støl i hele kroppen, men da jeg skulle jogge i går fikk jeg litt lårhøne, og på trening i dag igjen fikk jeg skikkelig lårhøne.. det er så utrolig vondt å løpe og gå.. hva hjelper?? jeg prøver tigerbalsam nå, men har ikke helt trua... den lindrer vel bare smerten, men hjelper ikke på problemet? skal vel kanskje nevnes at jeg er ikke veldig godt trent... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Lärhöne er gjerne en blödning i lärets muskulatur. Smertene gir seg og funksjonen bedrer seg först etter at blodet suges opp av blodärene rundt og hevelsen avtar. Dette kan ta noen dager. For ä raske pä dette kan du bruke bruke et elastisk bind (ikke for stramt) rundt läret som gir litt kompresjon. Noe trening, som f.eks. sykkel pä lette träkk for ä öke blodgjennomströmnigen er ogsä bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.