Lillemus Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 *knegg* kom deg ut av senga og se hva folk går med for tiden, da;-) *Drar dyna rundt seg* Ut av senga? I dette været? Høh. 0 Siter
org Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 8-åringen min ville ha på seg ullongs i dag. Og det fikk hun, naturligvis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 En kan da ikke unngå å se at longsen _skal_ synes i disse dager..? En får jo nærmest inntrykk av at halvparten av damene går med korte skjørt eller kjoler og longs uten fot om dagen. Jeg glor ikke spesielt mye på andre damer... ;o) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 8-åringen min ville ha på seg ullongs i dag. Og det fikk hun, naturligvis. Oi! Ullongs!!!! Så langt har vi heldigvis ikke kommet ennå, her sør! 0 Siter
org Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Oi! Ullongs!!!! Så langt har vi heldigvis ikke kommet ennå, her sør! Hun bor i ullklærne sine fra tidlighøst til tidligvår, den jenta... Prinsesseullongsen må vaskes i smug natterstid! Stakkars, hun er like forfrosset som sin mor. 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 8-åringen min ville ha på seg ullongs i dag. Og det fikk hun, naturligvis. Oi, det var jammen voldsomt! Skal ikke klage på været på Østlandet;-) 0 Siter
org Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1188375032' post='3664390] Her er det langtfra noe sandalvær i dag... 7 grader og regn Ønsker meg 24 grader og sol... Dette ser ut til å bli en veeeldig lang høst, gitt. Langtidsvarselet sier drittvær fram til mai -08 *realistisk i Trøndelag* Oj, som vi gleder oss! Jeg tenker hver høst: "Hvordan skal jeg kunne overleve vinteren, når jeg fryser så fælt nå!?" Hittil har det gått bra. 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Oj, som vi gleder oss! Jeg tenker hver høst: "Hvordan skal jeg kunne overleve vinteren, når jeg fryser så fælt nå!?" Hittil har det gått bra. Den aller første høstdagen med frost er den verste! Fryser nesten aldri så mye som da, selv om det kanskje bare er såvidt under null. Får vi samme temperatur på ettervinteren, synes jeg bare det er deilig og mildt! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg har heller ikke "kommet inn i" den moten med disse tightsene - innbiller meg at det ser litt teit (HA HA!) ut, men det er jo litt praktisk da, når morgenene blir kjølige... Kanksje jeg også skal ta en liten tur ut....? Fant du noe på H&M? Jepp, longs til kr. 99 herved innkjøpt 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hun bor i ullklærne sine fra tidlighøst til tidligvår, den jenta... Prinsesseullongsen må vaskes i smug natterstid! Stakkars, hun er like forfrosset som sin mor. Vi tar straks frem ullklærne vi også tror jeg, om denne tempen holder seg særlig lengre... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hun bor i ullklærne sine fra tidlighøst til tidligvår, den jenta... Prinsesseullongsen må vaskes i smug natterstid! Stakkars, hun er like forfrosset som sin mor. Vi er ull-freaker vi også, alle fem, men jeg håper nå at det går en måned i alle fall, før vi behøver å finne frem ulltøyet.... Vi badet i sjøen fredag og lørdag, så det ER sommer ennå! *banker i bordet* Eller muligens mer korrekt: Det er ENDELIG blitt sommer! :-P 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jepp, longs til kr. 99 herved innkjøpt Ok - kanksje jeg også skal driste meg til det.... Men det får bli i morgen, da slutter jeg tidlig! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1188379669' post='3664448] du har mail! Og du har svar. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Pøh, ikke klag! Her er det driiiiitkaldt!! 7 grader ute :-((( *sur og værsjuk* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 ''Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-)'' Da synes jo longsen da? Men det er kanskje moderne nå om dagen? Jeg er temmelig blond på sånt. Rosemalte longs har man ikke begynt med ennå. *omsorgsfull* 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Pøh, ikke klag! Her er det driiiiitkaldt!! 7 grader ute :-((( *sur og værsjuk* *ti hi* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Rosemalte longs har man ikke begynt med ennå. *omsorgsfull* *lol* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Rosemalte longs har man ikke begynt med ennå. *omsorgsfull* *Gapskratter!!!!!* 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Har ententlig bannet på at jeg ikke skal leke åttitallsfjortis i sorte tights under skjørtet, men er fristet i disse dager. Hm, har de på H&M, tro? *vurderer en lunsj-utflukt* Du kan få min. Har ikke blitt brukt på hele sommeren. Og nå er det snø i fjellet... :-/ 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Pøh, ikke klag! Her er det driiiiitkaldt!! 7 grader ute :-((( *sur og værsjuk* Og snø i fjellet! Brrr... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.