Gjest togli Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Og snø i fjellet! Brrr... Ja, huff!! *enda mer sur* 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Ja høsten kom brått i år. Rart å våkne til 7grader ute. Dagene er flotte med sol, så egentlig så klager jeg ikke Du liker å gå med skjørt asså? Det er fint og jeg misunner deg det. Mine bein ergnet seg ikke for skjørt, har psoria... jadda, nyt dagene. Strømpebukser står for tur her også snart tenker jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Ja høsten kom brått i år. Rart å våkne til 7grader ute. Dagene er flotte med sol, så egentlig så klager jeg ikke Du liker å gå med skjørt asså? Det er fint og jeg misunner deg det. Mine bein ergnet seg ikke for skjørt, har psoria... jadda, nyt dagene. Strømpebukser står for tur her også snart tenker jeg. Ja, jeg går mye med skjørt, særlig på jobb. Jeg kan ikke bruke olabukse på jobb, og veldig vanskelig å få penbukser som både er lange nok i beina og som ikke gir meg DEN kjemperævva....;-) Men skjørt setter sine krav til strmøper og sko, da, så derfor stortrives jeg når jeg kan gå med pene sandaler og uten strmper!! ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Ja, jeg går mye med skjørt, særlig på jobb. Jeg kan ikke bruke olabukse på jobb, og veldig vanskelig å få penbukser som både er lange nok i beina og som ikke gir meg DEN kjemperævva....;-) Men skjørt setter sine krav til strmøper og sko, da, så derfor stortrives jeg når jeg kan gå med pene sandaler og uten strmper!! ;-) Det er vel helst morraen som er kald, så bare sleng et pladd over beina mens du kjører til jobb 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Det er vel helst morraen som er kald, så bare sleng et pladd over beina mens du kjører til jobb Kjører? ;-) Problemet er at jeg fryser på vei til bussholdeplassen...;-) Ser litt snålt ut om jeg kommer drapert i et pledd!! ;-) 0 Siter
Gjest østfolding Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Ja høsten kom brått i år. Rart å våkne til 7grader ute. Dagene er flotte med sol, så egentlig så klager jeg ikke Du liker å gå med skjørt asså? Det er fint og jeg misunner deg det. Mine bein ergnet seg ikke for skjørt, har psoria... jadda, nyt dagene. Strømpebukser står for tur her også snart tenker jeg. Til morgen var det rim på bakken her hvor jeg bor. Hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Til morgen var det rim på bakken her hvor jeg bor. Hilsen Oi! Var du ekstremt tidlig oppe, da? 0 Siter
Gjest østfolding Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Oi! Var du ekstremt tidlig oppe, da? Klokken 8, og det er ikke så vældig tidlig. Hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Klokken 8, og det er ikke så vældig tidlig. Hilsen Nei, men kuldegrader i østfold i August er vel nokså sjelden! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Kjører? ;-) Problemet er at jeg fryser på vei til bussholdeplassen...;-) Ser litt snålt ut om jeg kommer drapert i et pledd!! ;-) Du kan jo gå i burka :-D 0 Siter
Gjest østfolding Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Nei, men kuldegrader i østfold i August er vel nokså sjelden! Ja, alle her mener at det er fryktelig tidlig. Hilsen 0 Siter
Babette Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-) Sidsel Sidserk kan kanskje klare seg uten nylon ut uka;-) Men morsan, tights under skjørtet blir altfor uformelt og casual på et advokatkontor. Jeg synes du bør gå i nylon. Ubehaget er bare en overgang. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Ja, jeg går mye med skjørt, særlig på jobb. Jeg kan ikke bruke olabukse på jobb, og veldig vanskelig å få penbukser som både er lange nok i beina og som ikke gir meg DEN kjemperævva....;-) Men skjørt setter sine krav til strmøper og sko, da, så derfor stortrives jeg når jeg kan gå med pene sandaler og uten strmper!! ;-) Bet i eplet og kjøpte tights - og gikk med skjørt, tights og joggesko(!) til skole og jobb i dag - med et par pene sandaler i vesken. Føler meg litt fjortis - men har allerede fått to komplimenter for antrekket i dag 0 Siter
tonie Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg orker ikke tanken på å gå i skjørt engang. Brrr! Nei nå er det bukser som gjelder. Selv sønnen min, som aldri pleier å fryse, ba om å få ha på seg noe _varmt_ i dag. 0 Siter
Gjest høsten for døren Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg sliter med å få barnet mitt til å godta en eller annen form av jakke jeg. Inklusive fleecejakke. Er ikke kommet til det punkt at h*n vet at sommeren er over. Nå har vi en kamp hver en morgen. Nå bor jeg ikke på det kaldeste sted i landet tydeligvis, men likevel. 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Du kan jo gå i burka :-D *ho ho* 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Bet i eplet og kjøpte tights - og gikk med skjørt, tights og joggesko(!) til skole og jobb i dag - med et par pene sandaler i vesken. Føler meg litt fjortis - men har allerede fått to komplimenter for antrekket i dag Ja, der kan du se! :-) Jeg har en sånn tights jeg også, men jeg bruker den bare til ett bestemt antrekk;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Men morsan, tights under skjørtet blir altfor uformelt og casual på et advokatkontor. Jeg synes du bør gå i nylon. Ubehaget er bare en overgang. ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 I dag gikk jeg til det store skritt å ha langbukser - men føttene er fremdeles bare i sommersandaler :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 I dag gikk jeg til det store skritt å ha langbukser - men føttene er fremdeles bare i sommersandaler :-) Og jeg har nesten fotsidt skjørt! ;-) Og vifter med tærne!! :-) Men jeg gikk forbi barneskolen i morges, og da så jeg barna hadde utegym - de fleste bare iført shorts og t-skjorte!!!!! Skal vedde på at alle foreldrene hadde tatt for gitt at barna skulle ha gym inne og derfor bare sendt med dem slikt tøy! :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.