Gå til innhold

Nylonstrømpenederlag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og snø i fjellet! Brrr...

Ja, huff!!

*enda mer sur*

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• Lillemus

5

• mariaflyfly

3

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja høsten kom brått i år. Rart å våkne til 7grader ute. Dagene er flotte med sol, så egentlig så klager jeg ikke ;)

Du liker å gå med skjørt asså? Det er fint og jeg misunner deg det. Mine bein ergnet seg ikke for skjørt, har psoria... jadda, nyt dagene. Strømpebukser står for tur her også snart tenker jeg.

Skrevet

Ja høsten kom brått i år. Rart å våkne til 7grader ute. Dagene er flotte med sol, så egentlig så klager jeg ikke ;)

Du liker å gå med skjørt asså? Det er fint og jeg misunner deg det. Mine bein ergnet seg ikke for skjørt, har psoria... jadda, nyt dagene. Strømpebukser står for tur her også snart tenker jeg.

Ja, jeg går mye med skjørt, særlig på jobb. Jeg kan ikke bruke olabukse på jobb, og veldig vanskelig å få penbukser som både er lange nok i beina og som ikke gir meg DEN kjemperævva....;-)

Men skjørt setter sine krav til strmøper og sko, da, så derfor stortrives jeg når jeg kan gå med pene sandaler og uten strmper!! ;-)

Skrevet

Ja, jeg går mye med skjørt, særlig på jobb. Jeg kan ikke bruke olabukse på jobb, og veldig vanskelig å få penbukser som både er lange nok i beina og som ikke gir meg DEN kjemperævva....;-)

Men skjørt setter sine krav til strmøper og sko, da, så derfor stortrives jeg når jeg kan gå med pene sandaler og uten strmper!! ;-)

Det er vel helst morraen som er kald, så bare sleng et pladd over beina mens du kjører til jobb :)

Skrevet

Det er vel helst morraen som er kald, så bare sleng et pladd over beina mens du kjører til jobb :)

Kjører? ;-)

Problemet er at jeg fryser på vei til bussholdeplassen...;-) Ser litt snålt ut om jeg kommer drapert i et pledd!! ;-)

Gjest østfolding
Skrevet

Til morgen var det rim på bakken her hvor jeg bor.

Hilsen

Skrevet

Til morgen var det rim på bakken her hvor jeg bor.

Hilsen

Oi! Var du ekstremt tidlig oppe, da?

Gjest østfolding
Skrevet

Oi! Var du ekstremt tidlig oppe, da?

Klokken 8, og det er ikke så vældig tidlig.

Hilsen

Skrevet

Klokken 8, og det er ikke så vældig tidlig.

Hilsen

Nei, men kuldegrader i østfold i August er vel nokså sjelden!

Skrevet

Kjører? ;-)

Problemet er at jeg fryser på vei til bussholdeplassen...;-) Ser litt snålt ut om jeg kommer drapert i et pledd!! ;-)

Du kan jo gå i burka :-D

Gjest østfolding
Skrevet

Nei, men kuldegrader i østfold i August er vel nokså sjelden!

Ja, alle her mener at det er fryktelig tidlig.

Hilsen

Skrevet

Med longs uten føtter kan jeg endogtil bruke et meget kortere skjørt! ;-)

Sidsel Sidserk kan kanskje klare seg uten nylon ut uka;-)

Men morsan, tights under skjørtet blir altfor uformelt og casual på et advokatkontor. Jeg synes du bør gå i nylon. Ubehaget er bare en overgang.

Gjest Elextra
Skrevet

Bet i eplet og kjøpte tights - og gikk med skjørt, tights og joggesko(!) til skole og jobb i dag - med et par pene sandaler i vesken.

Føler meg litt fjortis - men har allerede fått to komplimenter for antrekket i dag :)

Skrevet

Jeg orker ikke tanken på å gå i skjørt engang. Brrr! Nei nå er det bukser som gjelder.

Selv sønnen min, som aldri pleier å fryse, ba om å få ha på seg noe _varmt_ i dag.

Gjest høsten for døren
Skrevet

Jeg sliter med å få barnet mitt til å godta en eller annen form av jakke jeg. Inklusive fleecejakke. Er ikke kommet til det punkt at h*n vet at sommeren er over. Nå har vi en kamp hver en morgen. Nå bor jeg ikke på det kaldeste sted i landet tydeligvis, men likevel.

Skrevet

Bet i eplet og kjøpte tights - og gikk med skjørt, tights og joggesko(!) til skole og jobb i dag - med et par pene sandaler i vesken.

Føler meg litt fjortis - men har allerede fått to komplimenter for antrekket i dag :)

Ja, der kan du se! :-)

Jeg har en sånn tights jeg også, men jeg bruker den bare til ett bestemt antrekk;-)

Skrevet

Men morsan, tights under skjørtet blir altfor uformelt og casual på et advokatkontor. Jeg synes du bør gå i nylon. Ubehaget er bare en overgang.

;-)

Skrevet

I dag gikk jeg til det store skritt å ha langbukser - men føttene er fremdeles bare i sommersandaler :-)

Skrevet

I dag gikk jeg til det store skritt å ha langbukser - men føttene er fremdeles bare i sommersandaler :-)

Og jeg har nesten fotsidt skjørt! ;-) Og vifter med tærne!! :-)

Men jeg gikk forbi barneskolen i morges, og da så jeg barna hadde utegym - de fleste bare iført shorts og t-skjorte!!!!!

Skal vedde på at alle foreldrene hadde tatt for gitt at barna skulle ha gym inne og derfor bare sendt med dem slikt tøy! :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...