Gå til innhold

Nylonstrømpenederlag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har nesten fotsidt skjørt! ;-) Og vifter med tærne!! :-)

Men jeg gikk forbi barneskolen i morges, og da så jeg barna hadde utegym - de fleste bare iført shorts og t-skjorte!!!!!

Skal vedde på at alle foreldrene hadde tatt for gitt at barna skulle ha gym inne og derfor bare sendt med dem slikt tøy! :-(

Snuppa mi på snart 3,5 år hulket og gråt i går fordi vi sa at det snart var høst.... Da vi gikk til barnehagen i dag, hadde hun langbukse og t-skjorte og fleecejakke på fra begynnelsen, men etter noen minutter "var hun så varm" at hun tok av jakka.

Tror faktisk hun får helt klaus av så masse tøy..... Heldigvis tar det bare et kvarter å gå, så det var greit nok med t-skjorte (var jeg en dårlig mor nå?)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• Lillemus

5

• mariaflyfly

3

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Snuppa mi på snart 3,5 år hulket og gråt i går fordi vi sa at det snart var høst.... Da vi gikk til barnehagen i dag, hadde hun langbukse og t-skjorte og fleecejakke på fra begynnelsen, men etter noen minutter "var hun så varm" at hun tok av jakka.

Tror faktisk hun får helt klaus av så masse tøy..... Heldigvis tar det bare et kvarter å gå, så det var greit nok med t-skjorte (var jeg en dårlig mor nå?)

Absolutt ikke! :-) Du var jo der og kunne følge med. Og veien til bhg varer vel ikke like lenge som en dobbelttime i gym? ;-)

Jeg synes lærere burde sagt fra på forhånd at gymtimen før klokka 9 om høstmorgen skal brukes til utegym, så kan man sende med langt treningstøy...

Skrevet

Absolutt ikke! :-) Du var jo der og kunne følge med. Og veien til bhg varer vel ikke like lenge som en dobbelttime i gym? ;-)

Jeg synes lærere burde sagt fra på forhånd at gymtimen før klokka 9 om høstmorgen skal brukes til utegym, så kan man sende med langt treningstøy...

Det er jeg enig i! Uff, har ikke helt kommet inn i ungenes timeplaner ennå - lurer på om en av dem skulle ha gym i dag...Men de har ikke begynt med gymtøy ennå (eldstemann i 3., og de skal visst begynne med skift og dusjing nå i høst).

Må være kaldt å gymme i shorts og t-skjorte ute på morgenen ja.... Brrrr!

Skrevet

;-)

Har du sett TV-reklamen for Byggmakker, med han hvite og blå kosebamsen, ligner litt på Max Mekker. Han er altså så søt, jeg er helt forelsket. Særlig når han spiller gitar og synger. Og et skikkelig handydyr!

Skrevet

Har du sett TV-reklamen for Byggmakker, med han hvite og blå kosebamsen, ligner litt på Max Mekker. Han er altså så søt, jeg er helt forelsket. Særlig når han spiller gitar og synger. Og et skikkelig handydyr!

Dokka er søt, men jeg får litt fnatt av de reklamene der. Akkurat som om lykken i et kjæresteforhold er å legge gulv! :-( En annen er enda verre, der hun beklager seg over den klønete eks-kjæresten....

Og til den med "båt båt båt båt...": Vi har gammelt kjøkken og båt, og jeg ville ikke ha solgt båten for å få råd til nytt kjøkken, så jeg er mer på linje med han blå fyren i marerittet der! ;-)

Skrevet

Kjører? ;-)

Problemet er at jeg fryser på vei til bussholdeplassen...;-) Ser litt snålt ut om jeg kommer drapert i et pledd!! ;-)

Høye støveletter da? :)

Skrevet

Høye støveletter da? :)

Ja, det kunne jeg jo ha gått med, men synes det ser litt vel vinterlig ut når det fortsatt er august og datemperaturen er bra! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...