Gå til innhold

kan en få abstinenssymptomer av antihistamin?


Miamarian

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å slutte tvert på phenergahn som jeg har brukt for søvn. Tror det er mest en vane og at jeg ikke trenger det lenger.I tillegg så har jeg et slags håp om å få behov for mindre søvn og ikke være så trett om morgenen. Vil jeg få abstinenssymptomer om jeg slutter på rappen. Brukt de i 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du kan slutte med en gang. Etter 4 uker har den ingen effekt på søvn.

De som bruker Phenergan/Vallergan må hd 3-5 dager pause ca hver 4 uke for at virkningen skal komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slutte med en gang. Etter 4 uker har den ingen effekt på søvn.

De som bruker Phenergan/Vallergan må hd 3-5 dager pause ca hver 4 uke for at virkningen skal komme tilbake.

Hva betyr denne meldeplikten egentlig legen har . Jeg har eh trang til katastrofetanker og tanken på at jeg har kjørt med varseltrekant medisin jeg tok kvelden før flere ganger skremmer meg. Så nå har jeg fått det for meg og ikke ta noen medisiner med varseltrekant. Better safe than sorry. En ting er hvis det er livsviktige. Men altså beroligende og sovemeds bør en jo klare seg uten om nødvendig. I går så trodde jeg at jeg hadde fått termitter på kjøkkenbenken fordi det var noe merker der. . Hehe. Håpløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...