Gå til innhold

Fin skolestart!

Gjest ned 20 kg innen neste høst?

Anbefalte innlegg

Gjest ned 20 kg innen neste høst?

Nå må jeg bare skryte litt av meg selv. Har sløvet fælt i sommer siden treningen sluttet før ferien. Men nå har skolen begynt, og seksåringen følges hver dag, gjerne frem og tilbake, men i hvertfall én vei. Bikkja er med, så da slår jeg to fluer i en smekk. Noen dager (ganske mange faktisk) har jeg jogget en runde på hjemveien også! Og treningen har begynt, så jeg er god og støl i dag. Og ikke nok med det, en mor fra klassen har mast på meg om å bli med på innebandy en gang i uka, så nå altså!! Og jeg spiser mye frukt og grønt, har begynt å lage smoothies, (men der er jeg redd jeg må passe meg litt... det er jo _så_ nydelig, men youghurt er jo ikke nødvendigvis så bra med tanke på slanke linjer... he he). Nei, jeg er skikkelig fornøyd med skolestart :-) Nå må da både kondisen gå oppover og vekten gå nedover! Kanskje jeg melder meg på uten en tråd etterhver jeg også. Men jeg meldte meg på vgs vektklubb før ferien, og det var bortkasta penger. Min egen feil sikkert, men ferie og stress og mas gjorde at det blr nedprioritert.

Vi får se når regnet og høstværet kommer, når hverdagen med ny jobb melder seg, når forkjølelsene bryter ut og unnskyldningene for å ta el-bilen til skolen istedet for å gå de 25 minuttene hver vei kommer snikende.... Men intensjonen er i hvertfall å fortsette dette nye livet! Så da må jeg gjøre alt for ikke å falle tilbake til min tidligere inaktive hverdag!

Ønsk meg lykke til, og gi meg motivasjon til å fortsette som jeg stevner er dere snille :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...