filiokus81 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Trenger noen kostholdstips fra de kloke dol-hodene ) Etter to tette barn har jeg noen kilo til overs, og er veldig klar for å komme inn i mine gamle bukser igjen snart.... Jeg vet jo at jeg ikke skal bedrive hard slanking mens jeg ammer, men hvor sånn ca skal jeg plassere meg i terrenget? Hva spiser jeg hvor ofte, og hvor raskt er det greit å gå ned? Er det greit med -10 kg før januarsalget? (hehe) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Man skal ikke slanke seg når man ammer. Men det betyr ikke at du ikke kan gå ned i vekt. Kutt ut søtsaker og fet mat. Spis ofte og litt mindre måltider. Velg mye grønt/grovt framfor fint. Kutt spesielt ut/ned på raske karbohydrater som fint brød, ris, pasta, poteter. Test ut dette, og se hva som skjer. Det hjelper for de fleste av oss:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg spiste alt jeg hadde lyst på da jeg ammet, inkludert masse sjokolade og bakervarer. Kombinert med at jeg beveget meg mye - gikk minst en time med vognen hver dag (og minst en gang i uken en lang tur) - gikk jeg ned alt jeg hadde lagt på meg i svangerskapet i løpet av 9-10 måneder etter fødsel. Et par måneder senere hadde jeg gått ned et par kilo til, før det stagnerte (og senere gikk jeg litt opp igjen). Har ingen tro på skikkelig slanking under amming, men om du holder deg mer unna søtsaker enn jeg gjorde, burde mulighetene for å gå ned en god del kilo uten særlig anstrengelser absolutt være tilstede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du bør ikke gå mye ned i vekt mens du fortsatt ammer, helst ikke mer enn du la på deg mens du var gravid. Når du går ned i vekt tærer kroppen på fettlageret (som jo er hensikten), men mange avfallsstoffer lagres i fettet, og ved slanking vil det gå over i morsmelken, noe som ikke er særlig bra for barnet. Så, hvor mye la du på deg mens du gikk gravid, den siste gangen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vekten87 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 jeg tror trikset er å lage seg gode vaner fort. spise jevnt og bevege seg masse. til mer du sitter i ro til mer koser kroppen seg eller fettet.... om ikke lenge er jeg der du er nå. og det jeg kommer til å gjøre er at jeg skal få i meg frukt og fiber, ikke så mye brød og gjær produkter blandet med mosjon, turer langs veien og minst mulig sofa sitting.. men får nå se da om det ender opp slik lett og si det,værre å gjøre det:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.