Gjest hu med alt rotet Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg har en skoeske med masse sexleketøy som jeg nå dessverre må kvitte meg med. Problemet er hvor jeg skal kaste det. Har pakka esken godt inn i to svarte søplesekker, men kan jeg kaste dette i borettslagets container? Jeg har liksom ikke lyst å spørre om det er greit 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 I den røde boksen "farlig avfall"? Skal ikke alt av batteridrift etc dit? Artig for han som kommer og tømmer boksen to ganger i året da ;D 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Kanskje du skal gi det til loppemarkedet? Nei, om jeg ønsket å bli kvitt dette på en så diskret som mulig måte, tror jeg at jeg ville kastet sakene enkeltvis, innpakket i en pose og litt over tid, i den vanlige søpla. 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Kanskje du skal gi det til loppemarkedet? Nei, om jeg ønsket å bli kvitt dette på en så diskret som mulig måte, tror jeg at jeg ville kastet sakene enkeltvis, innpakket i en pose og litt over tid, i den vanlige søpla. ''Kanskje du skal gi det til loppemarkedet? ;)'' *LOL* 0 Siter
soleil Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Er ikke dette elektronisk avfall? Lever det på Elkjøp gratis... hehehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.