Gå til innhold

Kaste en stor eske med sexleketøy

Anbefalte innlegg

Gjest hu med alt rotet
Skrevet

Jeg har en skoeske med masse sexleketøy som jeg nå dessverre må kvitte meg med. Problemet er hvor jeg skal kaste det. Har pakka esken godt inn i to svarte søplesekker, men kan jeg kaste dette i borettslagets container? Jeg har liksom ikke lyst å spørre om det er greit :D

Skrevet

I den røde boksen "farlig avfall"? Skal ikke alt av batteridrift etc dit? Artig for han som kommer og tømmer boksen to ganger i året da ;D

Gjest Elextra
Skrevet

Kanskje du skal gi det til loppemarkedet? ;)

Nei, om jeg ønsket å bli kvitt dette på en så diskret som mulig måte, tror jeg at jeg ville kastet sakene enkeltvis, innpakket i en pose og litt over tid, i den vanlige søpla.

Skrevet

Kanskje du skal gi det til loppemarkedet? ;)

Nei, om jeg ønsket å bli kvitt dette på en så diskret som mulig måte, tror jeg at jeg ville kastet sakene enkeltvis, innpakket i en pose og litt over tid, i den vanlige søpla.

''Kanskje du skal gi det til loppemarkedet? ;)''

*LOL*

Skrevet

Er ikke dette elektronisk avfall? Lever det på Elkjøp gratis... hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...