Gjest bikku Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg skal bruke PC'n til å ta opp ei lydfil - skal snakke inn et lite, romantisk brev til MP-3 spilleren til kjæresten. Har dere noen tips om hvor jeg finner et program til opptak? Helst gratis, da. Har mikrofon, og program til avspilling. Men jeg må jo få tatt opp de greiene. Og windows media player har ikke sånt, såvidt jeg kan se. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Windows har innebygget muligheter for opptak av stemmer. Ligger ui mappa "Underholdning" i XP, heter noe så enkelt som "Lydinnspilling". 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Windows har innebygget muligheter for opptak av stemmer. Ligger ui mappa "Underholdning" i XP, heter noe så enkelt som "Lydinnspilling". Tusen takk!!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Tusen takk!!! Ingen årsak! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.