Gjest musikk elsker, men ikke kjenner Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Det er en sang som var veldig hot i fjor ca tror jeg. Det var noe hip hop greier, og jeg tror det var amerikansk, noen afro amerikanere. Muligens Timerland eller noe? Det var en sang med mye bass og melodien gikk veldig opp og ned, og de san noe med working dirty eller noe sånt. Noen som har peiling utfra dette? Da er dere gode og knupper! 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Kan du huske flere ord eller setninger? 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Rammstein blir jo helt feil, de synger jo på tysk. Hva med denne: http://www.lyricspy.com/151991/Z-Ro_feat__Black_Mike,_Pharoah_lyrics/Dirty_Work_lyrics.html 0 Siter
birdie Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Timbaland er en afrikanskamerikansk rapper som har opptrått bl.a. sammen med Justin Timberlake. Han er vel mest kjent som produsent, trur eg. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Chamillionaire feat.Krayzie Bone - Ridin' Dirty? 0 Siter
Gjest musikk elsker, men ikke kjenner Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Forresten, kan det være Rammstein? Du kødder nå ikke sant? Du tror ikke jeg kan forveksle YO rap/hip hop med Rammstein?? *ler* 0 Siter
Gjest musikk elsker, men ikke kjenner Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Chamillionaire feat.Krayzie Bone - Ridin' Dirty? Det var den!!! Tusen takk. Du er rågod!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Du kødder nå ikke sant? Du tror ikke jeg kan forveksle YO rap/hip hop med Rammstein?? *ler* Svarte deg at det ble feil ja ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.