Gå til innhold

Hjelp!!

Gjest Stakkars fuglen min.....

Anbefalte innlegg

Gjest Stakkars fuglen min.....
Skrevet

Nymfeparakitten min hylte og skrek når den pusset vingen sin nå nettopp... Det ser ut som om vingen henger litt....eller kanskje jeg bare er hysterisk og SER etter at noe som er galt..... Men hva om den er ut av ledd eller noe er brukket...*gulp*....De er jo så små og skjøre....kan en dyrlege gjøre noe? Eller bare avlive?? Huffa meg....... :(

Skrevet

Prøv å slipp den ut av buret og se om den flyr?

Hadde nymfeparakitt for en del år siden og min erfaring er at de hyler stadig vekk uten noen åpenbar grunn.

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg er som dg og hadde tenkt dyrlege med den gang.. men hvis den flyr så er sikkert alt ok.. men følg med den...

Skrevet

Om den ikke vil fly ville jeg kontaktet veterinær. Men se om du ikke finner en som er spesialist på fugler. Jeg har hatt undulater og vært et par ganger til veterinær med dem, men det var jammen stor forskjell på spesialisten og de andre. Selv om fuglene er små og virker skjøre, så er det mye en veterinær kan gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...